گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
سرهنگ رستمی، فرمانده سپاه سپیدان:
فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گقت : همزمان با سراسر کشور تجمع خانوادگی مدافعان و حافظان حریم خانواده در شهرستان سپیدان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ سرهنگ رستمی فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: روز 21 تیر ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است.
 روزی که شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله رضا خان به متحصنان متدین در مسجد گوهر شاد، همجوار حرم رضوی، 21 تیر را به این نام انتخاب کرده است.

 وی افزود: برگزاری راهپیمایی بزرگ بانوان سپیدانی در حمایت از تحکیم خانواده و بزرگداشت روز حجاب و عفاف و عهدی دوباره با شهدا، از میدان شهید قنوتی شهر اردکان، ساعت 9:30صبح روز چهارشنبه 21 تیرماه آغاز خواهد شد و در انتها با تجمع در میدان مسجد النبی(ص) اردکان با اجرای برنامه های متنوع در ارتباط با عفاف به پایان خواهد رسید.

 رستمی اظهار کرد: تحکیم خانواده از ارزش های اسلام است و تأکیدات فراوان بر اخلاق و حفظ حریم خانواده شده است و از احادیث معصومین علیهم السلام می توان به اهمیت این امر آگاه شد. با حضور خود و دفاع از فرهنگ غنی اسلامی و سبک زندگی اسلامی از نفوذ فرهنگ بیگانه جلوگیری خواهیم کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب و اسلام هزینه‌های زیادی را برای بیگانه کردن نسل جوان ما بافرهنگ عفاف و حجاب متحمل شده‌اند و ما نیز باید در مقابل این برنامه‌های مخرب هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان در ادامه به تهدیدات های امروز توسط دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تأکید کرد: صیانت از امنیت عمومی و کیان خانواده ایرانی در مقابل تهاجم فرهنگی به ویژه فضای مجازی از وظایف غیرقابل انکار مسئولان است.

وی با بیان اینکه عفاف و حجاب از موضوعات بسیار مهم جامعه محسوب می شود، اظهار کرد: باید برای نهادینه کردن این فرهنگ برنامه ریزی هدفمند شود.اهدای شاخه های گل و بروشور با پیام های فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب به بانوان در سطح شهر به مدت سه روز با همکاری حوزه برادران دیگر برنامه مهم این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه سپیدان گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نشست بصیرتی با عنوان عفاف و حجاب، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی کارگاه حجاب؛ همچنین در این هفته نشست های تخصصی در زمینه  ترویج سبک زندگی عفیفانه در جامعه و فرهنگ سازی و  راه های مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن از دیگر برنامه‌های شاخص هفته عفاف و حجاب است

گفتنی است، همزمان سالروز واقعه گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخان به معترضان کشف حجاب و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه از ۱۹ تا ۲۵ تیر هفته عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ با تشکر از اسماعیل خادم
نام:
ایمیل:
* نظر: