گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
روایت یک فرهنگ ناب؛
با توجه به هجمه‌های فرهنگی و تلاش رسانه‌های غربی وشبکه‌های اجتماعی برای نفوذ فرهنگی زن ایرانی صورت می‌گیرد، خوشبختانه ‌انتخاب تمامی زنان شهرستان سپیدان همچنان حجاب برتر است.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ در گذشته ای نه چندان دور شهرستان سپیدان یا شهر هزار مساجد به شهر زنان یک چشم مشهور بود آنهم بدلیل اینکه درپوشیدن چادرو رعایت حجاب تنها یک چشمان معلوم بود وکمتر کسی زنان ودختران را در کوچه وبازارمی دیدند اگر می آمدند با مردان خود بودند. شهرستان سپیدان، دختران و زنان همگی از چادر به‌عنوان حجاب برتر استفاده می‌کنند و مدگرایی و تنوع‌طلبی تاکنون نتوانسته است تغییری در پوشش بانوان این منطقه ایجاد کند. برخلاف تصور عده ای، حجاب اصولا برای وارد شدن زن مسلمان به جامعه است تا از توانایی های او در پیشبرد اهداف کشور، تحکیم نظام خانواده و بهبود فرزندپروری استفاده شود.

طبق دستورات دینی و قرآنی کسی که اسلام را می‌پذیرد باید تمام احکام و دستورات آن را بپذیرد، پس نمی‌شود که اسلام را پذیرفت، نماز و روزه و حج را به جا بیاوریم اما حجاب را نپذیریم لذا دستورات دین به نفع خود ماست چون امنیت روانی و اجتماعی ما را تأمین می‌کند و سد محکمی در مقابل بیمار دلان است.

دشمنان اسلام از همان زمان استقرار حاکمیت الهی در کشور ما سعی بر فروپاشی انقلاب اسلامی را داشته اند و از هیچ تلاشی اعم از  به راه اندازی جنگ سخت، تحریم اقتصادی و هجمه های فرهنگی و ضددینی دریغ نداشته اند و با پایه ریزی اهداف بلندمدت خود کانال های ماهواره ای فارسی زبان را دایر کرده اند تا از این طریق، افکار پاک جوانان را منحرف کنند که نیاز است متولیان فرهنگی نسبت به آگاه سازی مردم تلاش کنند.

هرچند که چادر حجاب برتر است اما هستند افرادی که با مانتوهای بلند و پوشش کامل هم جزء افراد با حجاب محسوب می‌شوند ولی اگر بخواهیم نمره‌ای را به این نوع پوشش‌ها بدهیم اما چادر به‌عنوان حجاب برتر  بهترین نمره را خواهد گرفت.مردم متدین ما نسبت به موضوع عفاف و حجاب یک دید مثبت و عرق ملی و مذهبی دارند به طوری که مردان هم از حریم عفاف و حجاب خانواده دفاع می کنند و کرامت زنان و عزت مردان در حفظ عفاف و حجاب در جامعه است.

معطر شدن همگانی و صددرصدی بانوان شهرستان سپیدان به حجاب برتر، تبیین درس عملی از مکتب بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) است و حجب و حیای زنان این سرزمین به همراه استفاده از چادر مشکی به‌صورت صددرصدی باعث تقویت باورهای دینی شده است.

در این شهرستان، خانم‌های با پوشش مانتو، غیربومی و غریبه محسوب می‌شوند و این تفاوت پوشش به حدی است که مردم در اولین نگاه متوجه غیربومی بودن بانوانی می‌شوند که چادر ندارند.با توجه به هجمه‌های فرهنگی و تغییراتی که به‌واسطه تلاش رسانه‌های غربی و ابزار ماهواره و شبکه‌های اجتماعی برای نفوذ فکری و فرهنگی و استحاله زن ایرانی صورت می‌گیرد، خوشبختانه ‌انتخاب تمامی زنان شهرستان سپیدان همچنان حجاب برتر است.

انتهای پیام/با تشکر از اسماعیل خادم
نام:
ایمیل:
* نظر: