آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام حاجی زاده گفت: اهمیت حوزه روابط عمومی یک مسئله پذیرفته شد در جهان امروز است و تمام سازمان های موفق در داشتن یک روابط عمومی فعال و برخط مشترک هستند.
به گزارش تنویر، دوره آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج استان فارس با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در دیدار با شرکت کنندگانِ این دوره آموزشی با بیان اینکه روابط عمومی فراتر از یک فعالیت اداری  و در حقیقت یک هنر است، گفت: اهمیت حوزه روابط عمومی یک مسئله پذیرفته شد در جهان امروز است و تمام سازمان های موفق در داشتن یک روابط عمومی فعال و برخط مشترک هستند.

وی ادامه داد: روابط عمومی و تبلیغات در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش اصلی را در برگزاری برنامه ها، آماده سازی و تبلیغات محیطی و ایجاد ارتباط دوسویه بین مسئولان و فرماندهان سپاه با مردم و رسانه ها بر عهده دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر  با اشاره به اینکه سپاه در حوزه های دفاعی، سازندگی و فرهنگی فعالیت های شاخص و تاثیرگذاری دارد، گفت: مستندسازی از فعالیت های شاخص سپاه پاسداران و بسیج و انعکاس این فعالیت ها در رسانه ها از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج است.

وی با بیان اینکه معرفی شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران روابط عمومی و رسانه های انقلابی قرار بگیرد، گفت: حضور مدیران روابط عمومی نواحی بسیج در اردوهای جهادی و راهیان نور و مستندسازی از این فعالیت ها یک حرکت تاثیرگذار در راستای معرفی فعالیت های عمرانی، خدماتی و فرهنگی جوانان بسیجی است.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه استکبار جهانی با استفاده از تبلیغات و رسانه درصدد عوض کردن جای حق و ناحق است، گفت: هجمه رسانه ای به انقلاب اسلامی و ترویج پروژه ایران هراسی و سپاه هراسی یکی از برنامه های اصلی استکبار جهانی است و مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج در خط مُقدم مقابله با این هجمه رسانه ای قرار دارند.

وی با بیان اینکه مدیران روابط عمومی سپاه و بسیج باید از تکنیک های بروز رسانه و تبلیغات آگاهی داشته باشند، گفت: محتوای تولید شده از سوی روابط عمومی باید جامع باشد و اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان را جذب کند بنابراین کار مدیران روابط عمومی به برنامه های ابلاغی سالانه و اطلاع رسانی محدود نمی شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه " روابط عمومی " رُکن اساسی سازمان و پُل ارتباطی مردم با مسئولان است، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در ماموریت ها به موفقیت دست پیدا کنیم باید تبلیغات علمی و موثر داشته باشیم و افراد مختلف را جذب کنیم، این رسالت روابط عمومی و تبلیغات در سازمان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: