آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
توسط حوزه حضرت هاجر وابسته به سپاه ناحیه ثارالله(ع)
مسئول خواهران بسیج كارگری حوزه حضرت هاجر وابسته به سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از تجلیل از بانوان محجبه این قشر همزمان با هفته حجاب و عفاف خبر داد.
به گزارش تنویر ناحیه ثارالله؛حمیده گودرزی، مسئول خواهران بسیج كارگری حوزه حضرت هاجر وابسته به سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه ۱۸ تا ۲۴ تیرماه به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است، گفت: در این راستان برنامه‌های متنوعی به‌همت حوزه حضرت هاجر برگزار خواهد شد.

وی یكی از مهم‌ترین این برنامه‌ها را تجلیل از بانوان محجبه قشر كارگری عنوان كرد و افزود:‌ فردا، ۲۱ تیرماه طی مراسمی از بانوان محجبه شعبه‌های مختلف تأمین اجتماعی، قطار شهری و مدیریت درمان تجلیل به عمل خواهد آمد.

گودرزی با بیان اینكه در این راستا ۵۴ نفر از ادارات مختلف تجلیل خواهند شد، گفت: مراسم تجلیل از این بانوان محجبه در محل كارشان برگزار خواهد شد تا علاوه بر تشویق بانوان محجبه، الگویی نیز به سایر بانوان ارائه دهیم.

وی اظهار كرد: علاوه بر این‌ها یك مراسم بزرگ روز عفاف و حجاب نیز در روز پنج‌شنبه، ۲۲ تیرماه در سازمان قطار شهری شیراز برگزار خواهد شد و در آن نیز از بانوان محجبه این اداره تجلیل خواهد شد.

گودرزی، برگزاری مسابقه مقاله نویسی «حجاب در ادیان مختلف» را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان كرد و گفت: شركت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان تا آخر هفته جاری می‌توانند مقالات خود را به حوزه مقاومت حضرت هاجر(س) واقع در شعبه یك سازمان تأمین اجتماعی ارسال كنند و در پایان و پس از انجام داور‌ی‌ها به نفرات برگزیده جوائزی اهدا خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: