پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
سرهنگ پاسدار خسروانی در اردوی فرهنگی،بصیرتی خانواده های کارکنان:

اردوی یک روزه فرهنگی،بصیرتی و تفریحی خانواده کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن موسی(ع)شیراز،در تاریخ18/04/96با همکاری کانون فرهنگی خانواده کارکنان و معاونت آماد و پشتیبانی،با حضور حجه الاسلام والمسلمین رمضانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سرهنگ پاسدار خسروانی فرمانده و برادر مباشری مسئول حفاظت اطلاعات این ناحیه و با برنامه های متنوع فرهنگی،بصیرتی،تفریحی و مسابقات قرآنی و نقاشی کودکان،سخنرانی و اقامه نماز جماعت،پذیرایی و مسابقات ورزشی،در باغ تفریحی سرهنگ واقع در روستای بهرغان از توابع شهرستان سپیدان برگزار گردید.

در این اردوی بصیرتی،سرهنگ پاسدارسعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر وهیئت همراه،به دعوت سرهنگ پاسدار خسروانی از مکان این اردوی خانوادگی بازدید نمودند.

در ادامه برنامه،سرهنگ پاسدار خسروانی و حجه الاسلام والمسلمین رمضانی  قبل از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر،طی سخنانی ضمن خیر مقدم به خانواده های کارکنان و تشکر از مسئولین و برگزارکنندگان این اردو،مطالبی را بیان داشتند.

سرهنگ پاسدار خسروانی در بخشی از سخنانش با ذکر حدیثی از حضرت امام علی(ع)در خصوص موانع استجابت دعا،بیان داشت: معاصی مانع استجابت دعا می شود و دوری از گناهان،درهای رحمت الهی را بر روی انسان می گشاید.

وی،از جمله گناهانی را که مانع استجابت دعا می شود:ظلم به دیگران،یاری کردن ظالم و بی احترامی به پدر و مادر برشمرد و گفت: با پاس داشتن احترام و نیکی به والدین در زمان حیات آنها و حتی انجام دادن خیرات برای آنها بعد از حیاتشان و همچنین یاد شهدا بودن و توسل به آنها بسیاری از گرفتاریهای ما رفع می شود.

 "گزارش تصویری برنامه اردوی یک روزه فرهنگی،بصیرتی و تفریحی خانواده کارکنان سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)"

نام:
ایمیل:
* نظر: