سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
بمناسبت هفته عفاف و حجاب کتاب شعر زهرا مامان بیا صمیمی باشیم با همکاری بسیج هنرمندان در تجمع مدافعان حریم خانواده توزیع خواهد شد.
سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) از توزیع کتاب شعر زهرا مامان بیا صمیمی باشیم به مناسبت هفته عفاف و حجاب که توسط بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز و بسیج هنرمندان به چاپ رسیده است در تجمع مدافعان حریم خانواده خبر داد.
وی ادامه داد: این کتاب که اثر نویسنده محبوب و توانمند شیرازی خانم پروانه نجاتی و تصویر گری خانم مهرنوش دشتی زاده می باشد در محضر مقام معظم رهبری قرائت شده و مورد تحسین ایشان قرار گرفته است.
سرهنگ دوستدار خاطرنشان کرد: توزیع این کتاب در سطح گسترده و بصورت رایگان در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده توسط این ناحیه انجام خواهد شد.
وی باتوجه به استقبال زیاد از این کتاب که با موضوع عفاف و حجاب می باشد به مراکز توزیع کتاب زهرا مامان بیا صمیمی باشیم اشاره نمود:
1- شیراز، خیابان زند، جنب بانک مهر اقتصاد، سپاه ناحیه بقیه الله الاعظم(عج) - بسیج جامعه زنان
2- شیراز، خیابان ساحلی، نبش کوچه 2، سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) در پایان گفت: باتوجه به این که زبان شعر زبانی گویا جهت تاثیرگذاری و انتقال پیام های مهم می باشد امیدواریم بتوانیم با این کار به عنوان کاری ماندگار و منشا خیری باشد که خانواده ها فرهنگ حجاب را تبیین کنند.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: