کد خبر: ۱۰۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
فرمانده سپاه فجر استان فارس:
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه ۸۰۰ گروه جهادی امسال به مناطق محروم استان فارس اعزام می‌شوند گفت: فعالیت این گروه‌های جهادی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی و براساس نیازسنجی مناطق محروم است.

به گزارش بیکافارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر، سید محمدعلی افشانی استاندار فارس و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

غیاثی با بیان اینکه مشارکت حداکثری روستائیان و ساکنان مناطق محروم در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی یکی از اهداف مهم برگزاری اردوهای جهادی امسال است اظهار داشت: انتفاع عمومی و هم‌افزایی منابع و امکانات سازمان‌ها و دستگاه‌ها در راستای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی رویکردهای اصلی برگزاری اردوهای جهادی هستند.

وی با بیان اینکه 800 گروه جهادی امسال به مناطق محروم استان فارس اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: فعالیت این گروه‌های جهادی در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی و براساس نیازسنجی مناطق محروم است. 

فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه برگزاری اردوهای جهادی روحیه اُمید و نشاط را در مناطق محروم زنده می‌کند، گفت: اردوهای جهادی بهترین عرصه و یک فرصت مناسب برای خودسازی روحی، جسمی و معنوی شرکت‌کنندگان در این طرح‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در راس برنامه‌های مدیران استان فارس قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی دستیابی به نتیجه مطلوب و موفقیت را طرح‌های محرومیت‌زدایی تضمین می‌کند.

غیاثی با بیان اینکه اعضای گروه‌های جهادی اقشار نوجوان، جوان و متخصص کشور هستند، گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان که نسل آینده مدیران کشور هستند با حضور در اردوهای جهادی محرومیت را از نزدیک لمس می‌کنند و با نیازهای ساکنان مناطق محروم کشور آشنا می‌شوند.

وی  با تاکید بر اینکه سپاه فجر فارس با تمام توان از طرح‌های محرومیت‌زدایی حمایت می‌کند،  گفت: بسیج دارای یک ظرفیت عظیم از نیروی انسانی و اقشار متخصص است و آمادگی دارد در طرح‌های محرومیت‌زدایی با تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها همکاری کند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی یک گام موثر در راستای ترویج فرهنگ خدمت به محرومان در جامعه است، گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی علاوه بر اینکه سبب رونق تولید و اشتغال می‌شود، بافت روستایی و مولد جامعه را تثبیت می‌کند و کاهش چشمگیر مهاجرت روستائیان به شهرها را در پِی دارد. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: