سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۰۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
با حضور مهندس دهقان فرماندار شهرستان کوار و سرهنگ دوم پاسدارعلی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار به همراه تعدادی از کارکنان ناحیه درجمع بسیجیان گروه جهادی شهدای فرمشکان حوزه قمر بنی هاشم(ع) و سردار شهید حسین رضازاده حوزه شهید دستغیب و اهالی روستای هکوان مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی درمسجد روستای هکوان برگزار شد.
مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه کوار ،سرهنگ دوم پاسدار علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار با اشاره به آ یات و روایات مربوط به جهاد ابتدا در خصوص اهمیت جایگاه جهاد مطالبی را مطرح نموده و سپس کار بسیج سازندگی و اردو های جهادی را بسیار باارزش دانسته ودر ادامه گفت :   جوانانی که در ایام فراغت و استراحت خود وارد چنین گروه هایی می شوند ابتدا به کمبودها وکاستی های درون روستا ها آشنا می شوند و در مرحله بعد با تمام توان خود تلاش می کنند جهت رفع این کمبود ها همچنین در کنار سایر افراد جهادگر کار گروهی را تجربه می کنند و نهایتا مشکلی از مشکلات عمرانی ، فرهنگی ، و اجتماعی و ... را در روستاها مرتفع می کنند و این کارها با ارزش است هم ماندگاری دارد و هم مردم همچنان به جریان داشتن روحیه جهادی و بسیجی باور پیدا می کنند و نهایتا مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) است که قطعا رضایت امام زمان (عج) و خداوند تبارک و تعالی را به دنبال دارد. در پایان هم از وقت گذاری مسئولان و مردم و مسئول بسیج سازندگی ناحثیه و فرماندهان حوزه ها و اعضاء گروه های جهادی تشکر کردند.

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی

لازم به ذکر است که ابتدا گروه جهادی شهدای فرمشکان از حوزه قمر بنی هاشم(ع فعالیت های خود رادر خصوص موزاییک کردن حسینیه روستای هکوان به مساحت 700متر مربع شروع می کنند و بلافاصله بعد گروه جهادی شهید حسین رضازاده از حوزه شهید دستغیب فعالیت جهادی را ادامه می دهند.


مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی

برچسب ها: اردوی جهادی
نام:
ایمیل:
* نظر: