پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
به مناسبت هفته حجاب و عفاف
به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی ترویج سبک زندگی عفیفانه با حضور تعدادی از بانوان شاغل در ادارات سروستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،به مناسبت هفته عفاف و حجاب،  و به همت حوزه خواهران فاطمه الزهرا(س)کارگاه آموزشی ترویج  سبک زندگی  عفیفانه با حضور تعدادی از بانوان شاغل در ادارات  سروستان برگزار شد.

خواهر نرجس ابراهیم زاده رئیس کارگروه حجاب و عفاف شهرستان سروستان در این جلسه، اظهار داشت: بدحجابی هدف اصلی جنگ نرم دشمن است و جاذبه های دنیای مجازی و ماهواره ها شیفتگی بی ریشه ای را در نسل جوان ایجاد کرده و مقابله با آن مستلزم سرمایه گذاری های عظیم فرهنگی در قالب طرح های هدفمند و اجرایی است.

وی در ادامه افزود: با توجه به ورود دشمنان به عرصه جبهه نرم، بايستي مسائل مربوط به حوزه حجاب و عفاف و همچنين امر به معروف و نهي از منكر را قاطعانه و با جديتي بيشتر ادامه دهيم.

رئیس کارگروه حجاب و عفاف سروستان با تاکید به این موضوع که در جوامع غربي و بيگانه، زنان هيچ ارزشي ندارند و به ابزارها و كالاهاي تبليغاتي تبديل شده انداظهار داشت:  در شرايط هجوم گسترده فرهنگي دشمنان، بايد همچون گذشته و حتي بيشتر از قبل، اساس برنامه هاي مربوط به گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ايران اسلامي مورد توجه قرار گيرد.

ابراهیم زاده در ادامه با بیان ر اینکه عفاف و حجاب مشمول تمامي افراد اعم از زنان و مردان در جامعه است، تصريح كرد: بايد مردان و زنان ما با الگو پذيري از ائمه اطهار در اين مسئله پيشگام باشند و با رعايت عفاف و حجاب در جهت تحكيم بنيان خانواده و سلامت اجتماع گام بردارند.

شایان ذکراست در این جلسه از تعدادی بانوان برتر و فعال ادارات و دستگاههای اجرایی در حوزه عفاف و حجاب با اهدای لوح و هدایا تقدیر و تشکر شد.

كارگاه آموزشي ترويج  سبک زندگي  عفیفانه در سروستان برگزار شد
كارگاه آموزشي ترويج  سبک زندگي  عفیفانه در سروستان برگزار شد
كارگاه آموزشي ترويج  سبک زندگي  عفیفانه در سروستان برگزار شد
كارگاه آموزشي ترويج  سبک زندگي  عفیفانه در سروستان برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: