جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) شیراز:

به گزارش تنویر سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)به نقل از سروان پاسدار مسعود احمدی مسئول معاونت بسیج سازندگی این ناحیه،سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی در نشست کمیته پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی بسیج سازندگی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: تنها راه نجات اقتصاد توجه و نگاه به درون کشور است

.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی (ع) شیراز با بیان اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از فساد و جرائم در بین جوانان اشتغال و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در آنان است، گفت: زمینه‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف کشور وجود دارد که باید از این فرصت‌ها و استعدادها بطور خاص و ویژه استفاده کرد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی مفتخر است که توانسته در عرصه‌های صنایع دستی، صنایع تبدیلی، کشاورزی، علمی و در زمینه‌های مختلف دیگر گام‌های موثر و نتیجه‌بخشی بردارد که این امر باعث اشتغال خانواده‌ها و جوانان آن‌ها در مناطق محروم شده است.

سرهنگ پاسدار خسروانی افزود: مسائل و مشکلاتی برای کار و فعالیت بیشتر در زمینه اشتغال‌زایی وجود دارد که گاه این مشکلات ناچیز و جزئی است و به حول و قوه الهی و با همکاری و هماهنگی با مسئولین شهرستان در صدد برطرف کردن آن هستیم.



وی در پایان به اردوهای جهادی هم اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی و پزشکی در سال جاری تهیه و به منظور ارائه خدمات در مناطق محروم آماده شده است.

علی حیدری، بخشدار مرکزی شهرستان شیراز نیز در این جلسه با حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع)،آمادگی خود را جهت پیگیری و همکاری در طرح‌های اقتصاد مقاومتی در مناطقی که کمتر پیشرفت داشته‌اند اعلام کرد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: