آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
اسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز؛
boletاسرائیل با عملیات طوفان الاقصی تحقیر شد
گفتگوی صمیمی و اختصاصی با  خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
موفق ترین فرمانده حوزه در موضوع فضای مجازی از برنامه های خود می گوید:
boletگفتگوی صمیمی و اختصاصی با خواهر سعادت فرمانده حوزه زهرای اطهر(س)
کد خبر: ۱۰۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به مناسبت روز عفاف و حجاب
تجمع بزرگ مدافعین حریم خانواده به مناسبت روز عفاف و حجاب در میدان آزادی شیراز برگزار شد.
به گزارش تنویر سپاه ناحیه ثارالله شیراز، تجمع مردمی عفاف و حجاب بعدازظهر چهارشنبه با حضور پرشور مردم در میدان آزادی شیراز آغاز و با شعارهایی رفته‌رفته گرم‌تر و پرشورتر شد.

بسیجیانی که پایه اول این تجمع بودند ایستگاه صلواتی شربت را برپا کرده تا گرمای عطشناک آفتاب را کمی از تن افراد کم کنند. غرفه نقاشی کودک هم برپا شده بود تا کودکان را سرگرم کند و از آنها خواسته می‌شد تا درباره حجاب رنگ‌آمیزی یا نقاشی کنند.

در ابتدای این آیین گروه سرود «الگوی سوم» با همخوانی دختران نوجوان بسیجی قطعه‌ای را اجرا کرد؛ یکی دیگر از برنامه‌های میانی این تجمع دعوت از «پروانه نجاتی» شاعره معروف بود تا اشعار خود را در وصف حجاب و عفاف خوانده و با اشعارش تلنگری بر حضار باشد. همچنین کتاب شعری با موضوعیت حجاب از این شاعر انقلابی در غرفه‌ها توزیع شد و در انتهای برنامه نیز تئاتر خیابانی «دربند» با مضمون حجاب اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در حاشیه این تجمع کار فرهنگی را دو دسته عنوان کرد و گفت: دسته اول که کارهای توحیدی و ریشه‌ای است و دسته دوم کارهایی است که مربوط به اجتماع مسلمین و ظاهر کردن قدرت دین می‌شود و همایشی که امروز برگزار شد در قالب تجمع مردمی مدافعین حریم خانواده بود.

اسماعیل محبی‌پور هدف از برگزاری این تجمع را نشان دادن قدرت و تمایل مردم انقلابی و دین‌دار و مبارزه باحیازدایی و دین‌زدایی و عفت‌زدایی در سطح جامعه دانست و افزود: مطالبه‌گری از مسئولین برای تلاش بیشتر به منظور تثبیت مسائل دینی و فرهنگی اصیل از دیگر اهداف این تجمع مردمی است.

وی گفت: بیش از 20 دستگاه متولی امور فرهنگی در کشور هستند، اما کم‌کاری‌هایی احساس می‌شود که با حضور مردم متدین و مطالبه‌گری هم روحیه مسئولین بهتر می‌شود و هم خط فکری اصلاح خواهد شد.

محبی‌پور ضمن اعلام رضایت از تجمع امروز گفت: بسیج بخشی از این همایش بود و اهالی مساجد، شهرداری‌ها، امور بانوان استانداری، نیروی انتظامی و ... سایر نهادهایی بودند که در این زمینه فعالیت‌هایی در سطح استان داشته‌اند.

همچنین وی خاطرنشان کرد در ادارات نیز در طول هفته برنامه‌هایی متناسب با عفاف و حجاب برگزار شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: