کد خبر: ۱۰۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳
همایش بزرگ حجاب و عفاف در فسا
راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف با حضور خواهران از اقشار مختلف در فسا برگزار شد .
به گزارش تنویر ،  حجت‌الاسلام علی طهماسبی، امام جمعه فسا و مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) فسا در این همایش خطاب به خواهران گفت: این حضور نشان‌دهنده این است که زن مسلمان پیرو حضرت صدیقه طاهره(س) است و عفاف و حجابش ارزشمندترین چیز اوست و این موهبت ارزشمند را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کند.

وی ادامه داد: انسان موجودی است که برای رسیدن به کمال خلق شده است؛ بنابراین نباید راه را گم کرد. چرا که این دنیا پلی است برای رسیدن به حضرت حق و با توجه به اینکه از دیدگاه اسلام کنترل غرایز از جمله غریزه جنسی می‌تواند باعث شکوفایی انسان‌ شود، بنابراین باید به ساختار فیزیولوژی زن و مرد و رابطه آن‌ها با پوشش دقت شود.

امام جمعه فسا تشریح کرد: مردان به صورت گسترده تحت تأثیر محرک‌های شهوانی قرار می‌گیرند، اما زنان نسبت به حس لمسی حساس‌ترند و به محرک‌های حسی پاسخ می‌دهند؛ چون هورمون‌های جنسی زن متفاوت است، لذا نسبت به مردان کمتر در معرض محرک‌های جنسی قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی در پایان افزود: بهداشت روانی اجتماعی و کاهش التهابات جنسی و در پی آن کاهش شهوات، تحکیم روابط خانوادگی و برقراری صمیمیت بین زوجین، استواری اجتماع و نیروی کار و فعالیت، حریم نگه‌داشتن برای حفظ زن در مقابل مرد و ایجاد مصونیت برای زن از آثار و فواید پوشش ضابطه‌مند است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: