کد خبر: ۱۰۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
امام جمعه موقت لامرد:
امام جمعه موقت لامرد گفت: دولت پیش از اجرای عقد قراداد با شرکت توتال باید نظر موافقان و مخالفان را می گرفت.

به گزارش تنویر لامرد، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن علوی در خطبه‌های نمازجمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن سالروز تشکیل شورای نگهبان اظهارداشت: باوجود اینکه بر علیه آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان تخریب‌های زیادی صورت می‌گیرد اما همچنان وی در این سن و سال بالا، همچون جوانی در مقابل همه تخریب‌ها سینه سپر کرده است و حافظ جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب موقت جمعه لامرد افزود: اگر شورای نگهبان نبود، هر کسی که از راه می‌رسید خودش را کاندیدا در انتخابات‌های مختلف می‌کرد.

وی با اشاره به عقد قرارداد وزارت نفت با شرکت توتال گفت: نظر دولت بر این است که این قرارداد به نفع کشور است اما در مقابل بیشتر دوستان نیز اعلام می‌کنند که شرکت توتال سابقه خوبی ندارد و اقداماتی که انجام داده  با استقلال کشورها جور در نمی‌آید و بیشتر جاها متهم است.

علوی ادامه داد: دولت باید پیش از اجرای عقد قرارداد با شرکت توتال نظر موافقان و هم مخالفان را از طریق برگزاری یک مجمع می‌گرفت.

امام جمعه موقت لامرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بهزیستی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی اقدامات بسیار خوبی برای معلولان انجام داده است اما خیرین همچنان مانند گذشته که یاری‌رسان خوب این سازمان بوده و به این نهاد یاری‌رسانی کنند.

وی خطاب به خانواده‌ها نیز بیان داشت: خانواده‌ها در پوشش فرزندان خود که قصد خارج شدن از منزل دارند بسیار دقت داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: