کد خبر: ۱۰۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: مدیران روابط عمومی نقش تاثیرگذاری را در ایجاد ارتباط رسانه ها با سپاه و بسیج در سراسر استان فارس بر عهده دارند و از طرف دیگر وظیفه اصلی در تولید محتوای رسانه ای مرتبط با بسیج بر عهده آن هاست.
به گزارش تنویر لامرد، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با بیان اینکه دوره آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی بسیج فارس در شیراز برگزار شد، گفت: در این دورۀ دو روزه مبانی خبرنویسی پیشرفته، تحلیل و تفسیر خبر، سوژه یابی، مستندسازی و عکاسی با حضور اساتید برتر استان فارس مرور شد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه مدیران روابط عمومی نواحی بسیج فارس از نیروهای متعهد و متخصص سپاه هستند، گفت: مدیران روابط عمومی نقش تاثیرگذاری را در ایجاد ارتباط رسانه ها با سپاه و بسیج در سراسر استان فارس بر عهده دارند و از طرف دیگر وظیفه اصلی در تولید محتوای رسانه ای مرتبط با بسیج بر عهده آن هااست.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی ضمن مرور مبانی علوم رسانه توجه ویژه ای به تکنیک های جدید رسانه که در خبرگزاری های  معتبر جهان مورد استفاده قرار می گیرند شده و اساتید دوره آموزشی این تکنیک ها را برای مدیران روابط عمومی تحلیل می کنند.

سرهنگ پاسدار شفیعی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه و روابط عمومی بر افکار عمومی، گفت: اهمیت موضوع رسانه آنچنان مهم است که استکبار جهانی و حتی گروه های تروریستی نظیر داعش سرمایه گذاری عظیمی در حوزه رسانه داشته اند بنابراین حضور و نقش آفرینی رسانه های محور انقلاب اسلامی و مدیران روابط عمومی در این عرصه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اهمیت تشریح و انعکاس خدمات سپاه به مردم خاطرنشان کرد: روابط عمومی سپاه فجر تاکنون بیش از شصت برنامه، گزارش خبری و مستند تلویزونی از فعالیت های سپاه و بسیج فارس تهیه کرده که در قالب  گروه تلویزیونی سپاه فجر از شبکه فارس پخش شده اند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر با اشاره به حجم عظیم فعالیت های سپاه و بسیج و گستردگی آن در سراسر استان پهناور فارس، گفت: وظیفه حساس و سنگینی در ایجاد هماهنگی بین رسانه ها و سپاه و همچنین موضع گیری به موقع و دقیق نسبت به تحولات بر عهده مدیران روابط عمومی بسیج قرار دارد برگزاری این گونه دوره های اموزشی آمادگی مدیران روابط عمومی را در مواجهه با شرایط و موضوعات مختلف حفظ کرده و ارتقا می دهد.

سرهنگ پاسدار شفیعی خاطرنشان کرد: مدیران روابط عمومی نواحی بسیج بعنوان سخنگوی سپاه ناحیه وظیفه کنترل و نظارت کامل بر انتشار اخبار و رویدادها و عملکرد سپاه و بسیج را بر عهده دارند و این امر مستلزم بالابردن سواد رسانه ای و علمی در این حوزه می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: