آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: علاوه بر تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید در شیراز، پیکرهای مطهر بیست شهید گمنام دفاع مقدس در مناطقی از فیروزآباد، مُهر، لامرد و لار تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین بیست و سه شهید گمنام دفاع مقدس در استان فارس برگزار می شود، گفت: همزمان با ایام شهادت امام صادق (علیه السلام) پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس در ده نقطه از استان فارس تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی با بیان اینکه سه شهید از جمع این شهدای گمنام در شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) تشییع و تدفین خواهند شد، گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهرک میانرود شیراز و پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در پارک پانصد و هشتاد هکتاری دراک شیراز به خاک سپرده خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: علاوه بر تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید در شیراز، پیکرهای مطهر بیست  شهید گمنام دفاع مقدس در مناطقی از فیروزآباد، مُهر، لامرد و لار تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم مومن و شهیدپرور استان فارس در سَنوات گذشته بخصوص در تشییع کاروان شاهدان بصیر حماسه باشکوهی با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس رقم زده اند، گفت: استان فارس دیار پانزده هزار شهید والامقام است و این بار نیز مراسم تشییع و تدفین بیست و سه شهید گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم خطۀ فارس برگزار خواهد شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایران یکی از راهبردهای اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: اُنس با شهدا و حضور در مراسم تشییع و تدفین شهدای دفاع مقدس نه تنها روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده می کند بلکه دارای پیام بازدارندگی برای کشورها متخاصم و استکبار جهانی با این مضمون است که ملت ایران در اوج ایثار و از جان گذشتگی در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارد.

فرمانده سپاه فجر افزود: جزئیات و زمان مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در روزهای آینده ازطریق روابط عمومی سپاه فجر فارس اعلام خواهد شد.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: