شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۰۳:۰۳
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
سپاه قیروکارزین در هفته حجاب وعفاف برگزار نمود؛
بیگلری درادامه افزود:بدترین نفوذ نفوذ فرهنگی است هرجا حریم را برداریم دشمن در ما طمع می کند.عفت وحجاب یعنی حریم فکرت را دست کسی نده،حریم زنت رادراختیار دیگران قرارنده.
به گزارش تنویر به مناسبت هفته حجاب وعفاف سپاه قیروکارزین همایشی با همین عنوان در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهر قیر برگزار نمود.
دراین همایش حجت الاسلام بیگلری،مسئول نمایندگی ولی فقیه درنیروی مخصوی تیپ 33 المهدی،درخصوص عفاف وحجاب در اسلام گفت:مانمونه مردان وزنان (امام علی ع وحضرت زهراء س)قرآنی داریم که الگوی بسیارخوبی برای مسلمانان هستند.ماندگاری حضرت رقیه(س)بخاطر انتسابش به امام حسین (ع)نبود بخاطر انتسابش با خداست چنین دختر بچه ای زمانی که اسیر می شود اولین درخواستش پوششی برای موهایش است.هرجا که فرهنگ ما انتساب به خدا پیداکرده دشمن هم در همانجا با ما مشکل داشته است اگر ما اسلام را کنار بگذاریم دشمن نیز با ما کاری ندارد.
حاج آقا بیگلری اشاره ای هم به فضای مجاز داشت ویادآورشد:الان منبرها فضای مجازی است با این وسیله با ما می جنگند به فرموده مقام عظمای ولایت فضای مجازی هم خوب است هم بد.مامی توانیم با فعالیت فرهنگی اسلامی درآن تأثیر مثبتی داشته باشیم.متاسفانه دراین فضا حریمها برداشته شده است حریم زبانی،حریم چشمی ،حریم حیا برداشته شده است.
بیگلری درادامه افزود:بدترین نفوذ نفوذ فرهنگی است هرجا حریم را برداریم دشمن در ما طمع می کند.عفت وحجاب یعنی حریم فکرت را دست کسی نده،حریم زنت رادراختیار دیگران قرارنده.ائمه (ع)برای زنان ودختران خود جایگاه ویژه ای قائل بودند.خداوند متعال وقتی که فاطمه زهرا را به پیامبر مکرم اسلام عطاکرد فرمود کوثر به تو دادم.
درپایان عرض نمایم که خانواده های ما،پدران ما بیشتر از هرچیز به معیشت اهمیت می دهند آنهم معیشتی که از هرراهی بدست می آید وبعضا حلال وحرام نمی کنند واصلا به بحث تربیت اسلامی فرزندانشان اهمیت نمی دهند.
بعد ازسخنرانی نیز یکی ازخواهران مقاله ای زیبا قرائت نمود.
همایش بزرگی به همین عنوان در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهر قیر 
همایش بزرگی به همین عنوان در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهر قیر 
همایش بزرگی به همین عنوان در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهر قیر 
همایش بزرگی به همین عنوان در پارک میرزا کوچک خان جنگلی شهر قیر
نام:
ایمیل:
* نظر: