آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز:
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز گفت: باید اقتصادی از نوع مقاومتی بسازیم که نیاز به توافق نباشد.
محمدجواد سرومند سرومند،مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز با  بیان اینکه  در روزگار ما هنوز هم آمریکا بدعهد بوده وهست اظهار داشت:  ما ایرانی ها همیشه چوب اعتماد خود را می خوریم و هنوز قراردادهایی را امضا می کنیم که بوی ترکمنچای از پشت آن بیرون می آید.

سرومند در ادامه افزود: آیا ما همان مردمانی هستیم که در جنگ تحمیلی همه به میدان آمدیم یا بوی غرب به تنمان خورده است که دلهایمان را به برجام و رفع تحریم ها دوخته ایم.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز خاطرنشان کرد:آیا تحریم ها رفع شد و آمریکا به تعهدهای خود پا برجا ماند یا که بازهم گزینه های میز خود را به ما نشان داد و آیا پس ازتایید آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای تحریم های اروپا وامریکا برداشته شد یا کشتی های ما بصورت آزاد می توانند در دریاها تجارت کنند  یا  باز هم لنگرهاشان به تور تحریم ها گیر افتاده است؟

این فعال دانشجویی در پایان تصریح کرد: بیاییم باخودمان روراست باشیم آیا برجام به نفع ما بود یا برنامه ای بود که ما را ازاهدافمان دورکند پس بیایید اقتصادی بسازیم ازنوع مقاومتی که دیگر نیازی به توافق نداشته باشیم.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: