سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۵۲:۵۹
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
فرمانده سپاه ناحیه لارستان:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت:همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)،مراسم تشییع و تدفین 9شهید گمنام در لارستان برگزار می شود.
به گزارش تنویر،سرگرد پاسدار امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیکرهای مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس وارد لارستان خواهد شد گفت:همزمان با ایام شهادت امام صادق (علیه السلام) پیکرهای مطهر این شهدا در 3 نقطه از لارستان  تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود:از مجموع 9 شهید گمنام دفاع مقدس که وارد لارستان بزرگ خواهند شد، 5 شهید در لار،3شهید در اوز و 1 شهید در لطیفی تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

 وی با اشاره به اینکه مردم ولایت مدار و شهیدپرور لارستان در سالهای گذشته  بخصوص در تشییع شهید موحدی که در حادثه تروریستی کویت به مقام شهادت نائل آمد و همچنین استقبال از  کاروان شاهدان بصیر حماسه باشکوهی را رقم زده اند، گفت: این بار نیز مراسم تشییع و تدفین 9شهید گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم خطۀ لارستان بزرگ برگزار خواهد شد.

جاهدی با بیان اینکه یکی از سیاست های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است افزود: مردم مومن با حضور گسترده خود بار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی نشان می دهند که نه تنها روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما کمرنگ نشده بلکه ملت ایران در اوج ایثار و از جان گذشتگی در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود: جزئیات و زمان مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در روزهای آینده اعلام خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: