آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان گفت: حضور پاسداران در این مناطق علاوه بر دلگرمی مردم محروم این پیام را به دنبال دارد که به گفته امام (ره) فقرا و متدینین بى‏ بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعى انقلاب ها هستند.
به گزارش تنویر، جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در اردوی جهادی با  روستای کنده ای شرکت کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: پاسداران سبز پوش به عنوان یکی از قشرهایی که درطول انقلاب اسلامی در پاسداشت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی برهه‌های تاریخی نقش آفرینی داشتند، امروز دوشادوش بسیجیان در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی نیز حضور مستقیم دارند.

سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان ضمن بیان این که محرومیت زدایی از کارهای بوده که سپاه در بعد انقلاب دنبال می کند بیان داشت: حضور پاسداران در این مناطق علاوه بر دلگرمی مردم محروم این پیام را به دنبال دارد که به گفته امام خمینی(ره) فقرا و متدینین بى‏بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعى انقلابها هستند.

افشاریان ادامه داد: ما باید تمام‏ تلاشمان را بنماییم تا به هر صورتى که ممکن است خط اصولى دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم و با حضور در مناطق محروم التیام بخش درد محرومیت باشیم.

این مقام مسئول این را هم اضافه کرد: این گروه در قالب 4 تیم شش نفره اقدام به اجرای پروژه های عمرانی محرومیت زدایی در چند عرصه مجزا نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: