آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر تشریح کرد:
سرهنگ پاسدار شفیعی گفت: همزمان با ایام شهادت امام صادق (علیه السلام) یک شهید مدافع حرم به همراه بیست و سه شهید گمنام دفاع مقدس در استان فارس تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار قادر شفیعی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس روز سه شنبه بیست و هشتم تیرماه ساعت هشت صبح در مسجد شهید دستغیب فرودگاه بین المللی شیراز برگزار می شود و پس از انتقال پیکرهای مطهر شهدا به معراج شهدای شیراز مراسم وداع با این شهیدان عصر سه شنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) شیراز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در ده نقطه از استان فارس تشییع و به خاک سپرده خواهند شد، گفت: پیکرهای مطهر بیست و سه شهید که در مناطقی از فیروزآباد، مُهر، لامرد و لارستان تشییع و تدفین می شوند روز چهارشنبه به این شهرستان ها منتقل و مراسم تشییع و تدفین روز های پنجشنبه و جمعه برگزار خواهند شد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رمضان رسولی از شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) روز پنجشنبه ساعت هشت و سی دقیقه صبح از حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (علیه السلام) شیراز به سمت گلزار شهدای شیراز برگزار می شود.

وی با تشریح مشخصات سه شهید گمنام که قرار است در شیراز تشییع و تدفین شوند، گفت: شهید نوزده ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله همراه با شهید بیست و شش ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون ساعت هشت صبح پنجشنبه در مقابل مسجد امام علی (علیه السلام) شهرک میانرود شیراز و یک شهید بیست ساله از عملیات کربلای چهار ساعت پنج عصر پنجشنبه در تپه اسلام پارک کوهستانی پانصد و هشتاد هکتاری دراک شیراز به خاک سپرده خواهند شد.

سرهنگ پاسدار شفیعی در تشریح مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در شهرستان لارستان، گفت: شهید پانزده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون و شهید هفده ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله و شهید سی و شش ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون در اوز به خاک سپرده خواهند شد و مراسم تشییع و تدفین شهید سی و سه ساله از عملیات خیبر در شهر لطیفی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شهر لار میزبان مراسم تشییع و تدفین شهید نوزده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون، شهید نوزده ساله از عملیات والفجر هشت جزیره فاو، شهید بیست و دو ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله، شهید بیست و دوساله از تک دشمن شلمچه شصت و هفت و شهید بیست و سه ساله از عملیات کربلای چهار منطقه ام الرصاص خواهد بود.

معاون روابط عمومی سپاه فجر در تشریح مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در لامرد و مُهر، گفت: بخش گله دار میزبان شهید بیست ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون، شهید بیست و شش ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید چهل و یک ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون خواهد بود.

وی افزود: مراسم تشییع و تدفین شهدای نوزده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون و بیست و یک ساله از عملیات بدر شرق رودخانه دجله در شهر خوزی برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار شفیعی ادامه داد: شهدای چهارده ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون و بیست و دو ساله از عملیات بدر شرق دجله در روستای چهارطاق به خاک سپرده خواهند شد.

معاون روابط عمومی سپاه فجر با بیان اینکه چهار شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان فیروزآباد تشییع و تدفین می شوند، گفت: یک شهید بیست و سه ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون در حوزه علمیه محمدیه تشییع و تدفین خواهد شد و  جایدشت فیروزآباد نیز میزبان مراسم تشییع و تدفین شهید هفده ساله ساله از عملیات کربلای چهار منطقه ام الرصاص، شهید بیست و چهار ساله از عملیات خیبر جزیره مجنون و شهید بیست و پنج ساله از عملیات بدر شرق دجله خواهد بود.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: