آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
فرمانده سپاه فجر فارس:
سردار غیاثی گفت: امروز نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند.
به گزارش تنویر، آیین استقبال از پیکرهای مطهر بیست و سه شهید گمنام دفاع مقدس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر و جمعی از مردم مومن و شهیدپرور فارس در مسجد شهید دستغیب فرودگاه بین المللی شیراز برگزار شد.

سردار غیاثی در حاشیه این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای دفاع مقدس است و در حقیقت آنچه امروز توطئه ها و تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی و ناکام گذاشته کارنامه درخشان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه مردم مومن و انقلابی سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) همچون دفعات قبل این بار نیز در استقبال از پیکرهای مطهر شهدا حضور باشکوهی داشتند، گفت: حضور مردم در آیین تشییع شهدای گمنام تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی است و نشان می دهد روحیه مقاومت و دفاع از انقلاب اسلامی سرزنده تر از گذشته در اذهان ملت ایران جریان دارد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام، گفت: در میان این بیست و سه شهید گمنام شهدای چهارده ساله تا چهل و یک ساله حضور دارند و معنی آن این است که تمام اقشار ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی متحد بوده اند، امروز نیز نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند و گُواه ان نیز حماسه آفرینی شهدای جوان در دفاع از حرم اهل بیت ( علیهم السلام) است.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی رسالت مهم رسانه های انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی از جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه ایران است و یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.

سردار غیاثی با بیان اینکه ایمان به خدا، ولایتمداری، اخلاص در عمل و روحیه جهادی در انجام ماموریت ها شاخصه های برتر شهدای انقلاب اسلامی هستند، گفت: فرهنگ دفاع مقدس مجموعه ای درخشان از تجربه های ناب است که همواره باید مورد توجه مدیران کشور قرار داشته باشد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اعلام خبر تشییع و تدفین شهدای گمنام دفاع مقدس در جنوب استان فارس مورد استقبال  علما و شهروندان اهل سنت قرار گرفته است، گفت:  شهدا محور همبستگی امت اسلام و اتحاد ملت ایران در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی هستند.
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: