شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۵۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
به گزارش شباب حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع):
به همت تربیت و آموزش و عملیات حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) با توجه به تبدیل عضویت نیروهای جذب شده از طریق پایگاه های تابعه، دوره بدو ورود یاران بسیج شهید عبدالحمید حسینی در حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
به همت تربیت و اموزش و عملیات حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) دوره بدو ورود یاران بسیج شهیدعبدالحمید حسینی در مسجد و حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار گردید.
حسین عسکری مسئول تربیت و آموزش و جانشین عملیات حوزه 4 حضرت بلال(ع) در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: بدلیل تبدیل عضویت نیروهای جذب شده از طریق پایگاه های تابعه حوزه مقاومت بسیج 4 جضرت بلال(ع) و همچنین برگزاری دوره های مدتی بدو ورود یاران بسیج دوره جدید بدو ورود با عنوان دوره شهید عبدالحمید حسینی برگزار گردید.
وی در ادامه اشاره کرد: در این دوره کلاس های آموزشی اعم از آشنایی با بسیج، حفاظت و اطلاعات، عقیدتی،آشنایی با جنگ نرم و نحوه رفتار در فضای مجازی، تاکتیک و رزم انفرادی، جنگ افزار شناسی(سلاح سازمانی کلاشینکف) و باز و بست سلاح برگزار گردید و در پایان دوره جهت ارزیابی نیروهای آموزش دیده با طرح سئوال هایی آزمون کتبی گرفته شد.

وی به اهداف این دوره اشاره کرد و گفت: از اهداف برگزاری این دوره ها تبدیل عضویت نیروها از عادی به فعال و همچنین آموزش افراد از لحاظ نظامی، فرهنگی و اعتقادی می باشد.
مسئول تربیت و آموزش حوزه 4 بلال(ع) در پایان از پایگاه مقاومت شهدای سپاه که میزبان این دوره بوده اند تشکر ویژه کرد.
تصاویر این دوره:

نام:
ایمیل:
* نظر: