گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۱۰۷۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
این روزها
در راستای اجرای طرح ولایت استانی ،طبق فراخوانی که از قبل زده شده گزینش خادمین از 2هفته پیش شروع شده و تا فردا 28ام تیر ماه این امر ادامه دارد.مطابق نیازهای کمیته های گوناگون نیروها تقسیم بندی می شوند.
به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی استان فارس:
دانش آموزان انقلابی بسیجی با روحیه ای شگفت انگیز و ستودنی آماده انقلابی با شکوه و بزرگ در راستای هرچه کیفی تر شدن و برگزاری دوره یاوران ولایت سال جاری می باشند.
در این ایام، روز و شب سخت، در حال تلاش و کوششند.
 علی پروین مسئول کمیته خدام که طلبه ای جوان بود، در مصاحبه با خبرنگار سازمان بسیج دانش آموزی :طبق فراخوانی که از قبل زده شده گزینش خادمین از 2هفته پیش شروع شده و تا فردا 28ام تیر ماه این امر ادامه دارد.طبق نیازهای کمیته های گوناگون نیروها تقسیم بندی می شوند .
گفتنی است خدام به دو دسته تقسیم می شوند.
دسته اول آن خدامی که در قالب طرح هجرت به آماده سازی مکان اردوگاه می پردازند. دسته دوم  خدامی که در خدمت متربی ها از سراسر استان فارس خواهند بود.
مهدی زارع مسئول تعلیم و تربیت سازمان : آموزش و خوراک علمی تمامی فرماندهان دسته ها و گروهان ها و یادگیری دوستان که عمدتا طلبه هستند به عهده ی مجموعه تعلیم و تربیت می باشد و گفتنی است اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.

هم چنین علیرضا زارعی نوجوان 17 ساله دانش آموز(خسته) که گویی دیشب تا ساعت3 بامداد مشغول کار کردن با سیستم کامپیوتر بوده در مصاحبه با خبرنگار سازمان:تمامی کارهای و نظرات فرهنگی در کمیته فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است و از شنبه 31 ام تیر ماه وارد فاز جدیدی از اقدامات عملی ، پیرو این موضوع خواهیم بود.
حسین گرگانی دانش آموز خوش ذوق طراح، مسئول کارگروه مستند سازی طرح ولایت اظهار داشت: اعضای تیم مستند سازی قبل دوره و حین دوره مشخص شده است ،تیزر ها و آنونس های تلوزیونی ساخته شده و تبلیغات بیل بوردهای شهری طراحی گردیده است...
هم چنین محمد حسین رنجبر جانشین گردان یاوران ولایت به نمایندگی از مسئول آماد و پشتیبانی سازمان اظهار داشت برخی از خرید های مورد نیاز کارگروه ها برای دکور ها و کمیته ها تامین گردیده و لیست تمامی اقلام مورد نیاز قسمت ها و کمیته ها ی واقع در اردوگاه امام علی تهیه، و برآورد هزینه گردیده که تا پایان هفته جاری در اختیار کمیته ها قرار داده خواهد شد.

آتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنندآتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنندآتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنندآتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنندآتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنندآتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنندآتش به اختیاران در سازمان غوغا به پا می کنند


224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمد سترگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
17:03 - 1396/04/27
0
0
سلام برهمه دوستان خسته نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر: