کد خبر: ۱۰۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
دبیر ستاد امر به معروف استان فارس:
امام جمعه شهرستان استهبان:درد امروز جامعه ما،بی خیالی در امر به معروف و نهی از منکر است.
بی خیالی در امر به معروف و نهی از منکر باعث گمراهی در بعضی از اقشار مومن شهرستان شده است و این درد است.

جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، امام جمعه شهرستان استهبان،مسئولین ادارات و ارگان ها در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار گردید.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان استهبان با اشاره به کم کاری های موجود شهرستان در بحث امر به معروف و نهی از منکر گفت:بنده قبل از جلسه به فکر فرو رفتم و دیدم واقعا دستمان خالی است و هیچ کاری نکرده ایم باید به خودمان بیاییم و برای این فریضه و انجام آن حساس باشیم .

وی افزود: متاسفانه به جایی رسیده ایم که بعضی از افراد نسبت به برنامه سراسری روز عفاف و حجاب که در استهبان برگزار گردیده است موضع می گیرند آن هم کسانی که خمسشان را به خود بنده تحویل می دهند و این خطرناک است،یعنی بی خیالی ما و ترک امر به معروف و نهی از منکر حتی قشر مومن و اهل خمس و زکات را نیز گمراه و دچار کج فهمی کرده است.

خاوری گفت:این درد است،درد بی خیالی و ولنگاری و ککمان هم نمی گزد و روزی می فهیمم که فرزندان و خانواده های ما هم خدای ناکرده خراب شده اند و دیگر راهی نیست،پس از همین الان از خانواده و همشهری و دوست و آشنا شروع کنید به احیای فریضه امربه معروف ونهی ازمنکر.

درادامه سلیمان مهدوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: حیات بدن انسان به آب وابسته است و اگر آب به بدن نرسد بدن می میرد و حیات دین نیز به فریضه امر به معروف و نهی از منکر وابسته است،اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود دین در جامعه می میرد و بالتبع خود جامعه هم می میرد،لذا شهرستان قرآنی استهبان که به نام نجف کوچک مشهور است باید در اجرای این فریضه پیش قدم باشدو باید در راه احیاء این فریضه بکوشد.

در پایان جلسه،دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس حکم دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان استهبان را به سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری تحویل داد.

شایان ذکر است که مسئول ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ها،ائمه جمعه هستند.

جلسه در روز دوشنبه 26 تیرماه در دفتر امام جمعه شهرستان استهبان برگزار گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: