آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: وحدت علما، مردم، نیروهای مسلح و بسیج مردمی عراق و کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران مانع از دستیابی داعش به اهداف پلید خود در عراق شد.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس ضمن دیدار با مسئولان این نهاد از کارگاه ساخت ساخت ضریح خیمه گاه امام سجاد (علیه السلام) بازدید کرد.

سردار غیاثی در دیدار با رییس و مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با تاکید بر رسالت مهم این نهاد در هدایت و تجمیع ظرفیت های متخصصین، معتمدین و خَیرین برای بازسازی عتبات عالیات، گفت: اجرای طرح های رفاهی برای زائران و طراحی برنامه های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی بصورت جمعی و مشاوره ای در کنار فعالیت های عمرانی و بازسازی حرم های مطهر موضوعات مهمی هستند که باید مورد توجه مسئولان این ستاد قرار بگیرند.

وی افزود: تلاش خالصانه، فعالیت شفاف و ارتباط مستمر و بدون واسطه ستاد بازسازی عتبات عالیات با مردم مومن و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) عوامل موفقیت این نهاد در اجرای ماموریت های خود در عتبات عالیات هستند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: امروز عتبات عالیات عراق در کربلا، نجف، کاظمین و سامرا از وضعیت بسیار بهتری نسبت به سال های گذشته برخوردارند که این نتیجه فعالیت مخلصانۀ اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات و کمک های داوطلبانه مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به شکست سنگین تروریست های تکفیری داعش در عراق، گفت: شهرهای مقدس کربلا و نجف بخصوص حرم های مطهر امام حسین (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل (علیه السلام) از مراکز مهم زیارتی شیعیان و ملجا و پناهگاه ارادتمندان خاندان اهل بیت (علیهم السلام) و علمای بزرگ اسلام هستند و یکی از اهداف اصلی حضور داعش در عراق تسلط بر این مناطق و جلوگیری از ترویج فرهنگ اصیل شیعه بوده است.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: وحدت علما، مردم، نیروهای مسلح و بسیج مردمی عراق و کمک های مستشاری جمهوری اسلامی ایران مانع از دستیابی داعش به اهداف پلید خود در عراق شد.

وی در حاشیه این دیدار ضمن بازدید از کارگاه ساخت ساخت ضریح خیمه گاه امام سجاد (علیه السلام) با هنرمندان و اساتید سازنده این خیمه گاه گفت و گو کرد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه مردم مومن استان فارس بخصوص شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) نقش پُررنگی در بازسازی عتبات عالیات داشته اند، گفت: امروز آثار هنرمندان چیره دست استان فارس حرم های مطهر ائمه اطهار (علیهم السلام) را مزین کرده اند و این یک افتخار و گُواه دلدادگی مردمان مومن ایران اسلامی و خطه فارس به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) است.

وی افزود: مدیران سازمان ها و دستگاه های اجرایی فارس براساس ظرفیت ها و توانمندی موجود در استان با مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند.

 سردار غیاثی با تاکید بر اینکه  معرفی شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) به جامعه جهانی شیعیان رسالت مهم هنرمندان و اصحاب فرهنگ مومن، متعهد و انقلابی است، گفت: طراحی و برگزاری برنامه های مشترک هنری و فرهنگی بین شهرهای مقدس مذهبی در ایران و عراق و استفاده از ظرفیت های فرهنگی و هنری اساتید شاخص امت اسلام در این زمینه یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات قرار بگیرد.

شرح تصویری این بازدید را اینجا ببنید.
نام:
ایمیل:
* نظر: