جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
سردار گودرزی ، فرماندهی انتظامی استان فارس در جمع بسیجیان پایگاه شهید سجادیان حوزه 3 امام حسین (ع) :
فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه نيروي انتظامي اقدامات خود را با عمق بخشيدن به آموزش هاي همگاني انجام مي دهد، گفت: پليس برخاسته از مردم و از بطن مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ، سردار "احمد علي گودرزي" در جمع نمازگزاران مسجد حسن بن علي (ع) محله "شيشه گري" شيراز و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید سجادیان حوزه 3 امام حسین (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، بيان كرد: پليس جمهوري اسلامي ايران بر خلاف پليس ساير كشورهاي جهان، اقدامات خود را با الهام گرفتن از اسلام و فرهنگ عاشورا انجام مي دهد.
وي عفاف و حجاب، فضاي مجازي و مواد مخدر را سه موضوعي دانست كه دشمنان نظام اسلامي آنها را نشانه گرفته اند و در اين خصوص گفت: در حال حاضر 150 ماهواره فارسي زبان اقدامات خود را در راستاي ترويج بي بند و باري و مواد مخدر به ويژه از نوع صنعتي انجام مي دهند.
فرمانده انتظامي استان فارس مواد مخدر را فتنه و تاكتيك بسيار پيچيده دشمنان بر عليه كشور ما عنوان كرد و تأكيد كرد: بايد خاكريز هاي خود را در راه مبارزه با مواد مخدر محكم تر كنيم.
سردار گودرزي با اشاره به برخورد پليس با خرده فروشان مواد مخدر، افزود: پليس همواره و به صورت مستمر اين موضوع را در دستور كار خود قرار داده است و در اين مسير از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.
وي با بيان اينكه بسياري از معضلات اجتماعي در جامعه نشأت گرفته از مصرف مواد مخدر است، تصريح كرد: همه دستگاه هاي مربوطه بايد در اين مسير پليس را ياري دهند تا جامعه اي عاري از مواد مخدر داشته باشيم.
فرمانده انتظامي استان فارس افزود: مردم اين محله و ساير نقاط شيراز پليس را در راستاي ايجاد نظم و امنيت و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي ياري كنند.
سردار گودرزي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مشكلات موجود پيرامون فضاي مجازي، گفت: متأسفانه امروزه ارتباط عاطفي و كلامي ميان اعضاي يك خانواده به 17 دقيقه رسيده است كه اين مي تواند هشداري جدي در اين زمينه باشد.
وي در پايان با اشاره به لزوم امر به معروف و نهي از منكر در جامعه، افزود: اصلاح جامعه با ترويج اين موضوع امكان پذير است و همه بايد اين اصل اسلامي را به مرحله اجراء بگذارند.
شايان ذكر است در پايان، جلسه پرسش و پاسخ فرمانده انتظامي استان فارس با مردم برگزار و سردار گودرزي به سؤالات و مشكلات انتظامي نمازگزاران پاسخ هاي لازم را ارائه دادند.
همچنين سردار گودرزي در حاشيه اين جلسه، از پايگاه مقاومت بسیج شهيد سجاديان جمعی حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) مستقر در مسجد حسن بن علي (ع) بازديد به عمل آوردند.


انتهای خبر /.
ساسان یگانه
نام:
ایمیل:
* نظر: