جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
حجه الاسلام والمسلمین رمضانی در مراسم اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوی جهادی:

مراسم اعزام دانش آموزان بسیجی،هنرستانها و دبیرستانهای پسرانه،آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز،به اردوی جهادی سه روزه و هفت روزه، توسط حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده تابعه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) در روز چهارشنبه تاریخ28/04/96انجام گردید.

این مراسم با حضور حجه الاسلام والمسلمین محمود رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه،برادر رنجبر فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده،برادر خسروی مسئول حراست اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز،برادر منفرد مسئول آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی و دیگر مسئولین این حوزه،با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و بیان سخنان روح افزا و امید بخش حجه الاسلام والمسلمین رمضانی آغاز گردید.

حجه الاسلام والمسلمین رمضانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و جوانان بسیجی،به بیان اهمیت اردوهای جهادی در کشور پرداخت.

وی بیان داشت: اردوهای جهادی بسیج سازندگی سپاه که با هدف انجام فعالیتهای جهادی در عرصه های گوناگون،علمی،فرهنگی،اجتماعی،عمرانی،اقتصادی وبهداشتی،توسط مسئولین و با مشارکت و تلاش مجاهدانه جوانان بسیجی،در شهرها و روستاهای مناطق محروم،با هدف محرومیت زدایی،سازندگی و تلاش برای پیشرفت اقتصادی،فرهنگی و عمرانی در این مناطق اجرا می گردد،از مهمترین و با ارزش ترین کارهای بسیج محسوب می شود.

وی خطاب به دانش آموزان بسیجی افزود:" شما از بهترین جوانان هستید، که با تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی،برای انجام  کارهای جهادی در مناطق محروم اعلام آمادگی می نمایید" و با کار جهادی و انقلابی خود،به محرومان که ولی نعمت انقلاب اسلامی هستند،خدمت رسانی می نمایید و والین شما و مسئولین باید به وجود شما افتخار نمایند و به جهت برکات کارهای خیر شما،به درگاه الهی شکر و سپاس به جا آورند،زیرا شما ان شاء الله از آینده سازان کشور خواهید بود.

در ادامه برادر رنجبر،گفت:در این اردوی سه روزه و هفت روزه که با هدف سازندگی و فرهنگی،با شرکت 30نفر از دانش آموزان بسیجی انجام می گردد،بسیجیان در ماموریت فرهنگی،جهت برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)در مساجد روستاها و توزیع بیش از 200جلد کتاب با عناوین و موضوعات اعتقادی و فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس و مساجد اقدام می نمایند.

وی افزود:این بسیجیان در ماموریت عمرانی و سازندگی،جهت بازسازی، مرمت و رنگ آمیزی،تعمیرات میز و نیمکت های مدارس و محرمیت زدایی در روستاهای محروم کوشک مولا،تربر جعفری و تربر سادات در منطقه داریون فعالیت خواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: