جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۳۳:۳۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
امام جمعه موقت لارستان:
امام جمعه موقت لارستان علت تأکید و اصرار آمریکایی‌ها بر موضوع تحریم کشور ایران را استقلال ایران اسلامی دانست و گفت: بین آمریکای اسلام‌ستیز و اسلام استکبارستیز هیچ نقطه مشترکی وجود ندارد.

به گزارش تنویر، حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهر لار با اشاره به رکوردشکنی مصرف روزانه برق در ایران، اظهار داشت: همه آحاد مردم باید در ساعات اوج مصرف از ساعت 12 تا 16 بعدازظهر و 20 تا 24 شب صرفه‌جویی کرده و از وسایل پرمصرف خودداری کنند تا هیچ یک از نقاط کشور دچار خاموشی نشود.

وی با تأکید بر درک موضوع استقلال کشور و همچنین شناخت حقوق بشر آمریکایی، افزود: فکر، راه، معنویت و سیاست امام (ره) بدون پیروی از مقام معظم رهبری امکان‌پذیر نیست و همه باید بدانند بالاترین نعمت، بهره‌مندی از ولایت فقیه است.

امام جمعه موقت لارستان دلیل نام‌گذاری سالیان متمادی با شعارهای اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب را اهمیت مقوله اقتصاد کشور در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و تصریح کرد: اگر کشور استقلال اقتصادی نداشته باشد زیاده‌خواهی دشمنان روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

رمضانی با بیان اینکه ملتی که دنبال اسلام است باید بداند که فشار استبداد و استکبار کم نخواهد شد، یادآور شد: دشمنان تا زمانی که ملت ما بر ارزش‌ها و آرمان‌های خود پافشاری کند، بدنبال ضربه زدن هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه بار دیگر با یادآوری مذاکرات هسته‌ای و برجام، تصریح کرد: بارها کارشناسان داخلی و خارجی اذعان کرده‌اند که در زمینه هسته‌ای کشورمان در عمل امتیازات بزرگی از قبیل کاهش غنی‌سازی از 20 به کمتر از 4 درصد، کاهش سانتریفیوژها از 19 هزار به 5 هزار و 600، پُرکردن قلب راکتور اراک با بتون و غیره داده شد، اما هیچ کدام از تحریم‌ها برداشته نشد.

وی بیان کرد: پس از مذاکرات هسته‌ای بارها کشورمان مورد تحریم قرار گرفته که نمونه اخیر آن مصوبه جدید تحریم‌ها در سنای آمریکاست و مستکبران بنا به آیات قرآنی به سوگندهای خود پایبند نیستند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال آن هستند تا با استحاله فرهنگی و وارونه کردن ارزش‌ها، جوان‌های کشور ما را از هویت تهی کنند، افزود: مصلحت جوان، شغل متناسب با شأن او، نشاط علمی و معنوی، فعالیت موثر اقتصادی، امیدوار بودن به آینده درخشان و توکل و توجه به خدا است.

وی بزرگترین خدمت به جوانان را ایجاد شغل، حل مشکل مسکن و فراهم‌سازی زمینه ازدواج دانست و گفت: اگر نشاط واقعی جوان مختل شد، به سمت سرگرمی‌های خانمان‌سوز همچون استفاده از مواد مخدر و توهم‌زا سوق یافته و  باعث خودکشی، جنون، قتل و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.

موسوی با گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم و تقدیر از اقدامات به موقع سپاه پاسداران در مبارزه با دشمنان و تروریست‌ها، اضافه کرد: فاصله «موصل» عراق با مرز ایران 175 کیلومتر است که اگر این جان‌فشانی‌های شهدای مدافع حرم، سپاه قدس و امثال سرلشکر قاسم سلیمانی‌ها نبود، باید روزانه شاهد اتفاقات ناگواری همچون وقایع مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره) بودیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: