پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
سرگرد اکبری در یادواره شهیدمیرزایی:
سرگرد اکبری گفت:امروز از برجام جز کاغذ پاره ای باقی نمانده است و کسانی که در صدد تدارک جام زهری دیگر هستند بدانند این آرزو را به گور خواهندبرد و سربازان جان بر کف ولایت هر گز به شما چنین اجازه ای نخواهند داد
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،مراسم بزرگداشت شهادت شهید والا مقام یدالله میرزایی با حضور مردم ولایتمدار روستای محمودآباد و با سخنرانی سرگرد پاسدار محمد علی اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان برگزار شد.

 فرمانده سپاه سروستان در سخنانی  اظهار داشت: ردای فاخر شهادت زیبنده قامت بندگان خاص و برگزیده خداست وترویج فرهنگ شهید و شهادت به معنی پاسداشت ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و یکی از شاخصه های مهم امر به معروف می باشد.

سرگرد اکبری در ادامه سخنان خویش ضمن بیان برخی ویژگی های شاخص شهید میرزایی گفت: رسیدن به فوز عظیم شهادت راهی جز ایمان به خدا و اخلاص در عمل و حرکت در مسیر ولایت امکان پذیر نیست و همه این ویژگی ها را می توان در گفتار و رفتار این شهید بزرگوار مشاهده کرد.

دبیر شورای امربه معروف ونهی از منکر سروستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایام پذیرش قطعنامه 598افزودآ:نچه که موجب نگاهی منحصر به فرد به قطعنامه 598 می‌شود،عدم رضایت امام خمینی(ره) نسبت به پذیرش آن بود و این عدم رضایت تاجایی بود که قبول قطعنامه598را به نوشیدن جام زهر تعبیر کردند.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه عدم همکاری و کارشکنی بعضی مسئولین در آن دوران را باعث تحمیل جام زهر به امام خمینی دانست وافزود:جریان تحمیلگری بر ولایت از صدر اسلام وجود داشته است در زمان امیرالمومنین در شهر کوفه که شهر نخبگان جامعه بود، مهمترین مساله ای که امیرالمونین علی(ع) را اذیت کرد و دقیقا همین مساله منجر به شهادت حضرت اباعبد الله الحسین(ع) به دست پارکابی ها و سربازان علی(ع) شد جریان تحمیل گری بود.
  جریان تحمیلگری بر ولایت به دنبال تدارک جام زهری دیگر است

وی در ادامه این مطلب بیان داشت:امیرالمومنین(ع) از جریان تحمیل گری چنین سخن می فرمایند: «لقد کنت امسا امیرا فاصبحت مامورا لقد کنت امسا ناهیا فاصبحت منهیا» من امیر بودم اما الان مامور شدم، از بس که شما حرف های خودتان را تحمیل می کنید، شما نهی می کنید، شما دارید تحمیل می کنید. جریان تجمیل هایی که رسول گرامی اسلام(ص) و علی(ع) پذیرفت، جریان تحمیلگری که توسط نخبگان بر ایشان انجام می گرفت، جریان تحمیلی که بر امام حسن مجتبی(ع) شد، به جایی رسید که تا امام حسین(ع) تصمیم گرفت دیگر تحمیل نپذیرد و سیدالشهدا را قطعه قطعه کردند.

سرگرد اکبری در ادامه دو عامل سکوت و خیانت به ظاهر دوستان را در جریان تحمیلگری بر ولایت مورد تاکید قرار داد واظهار داشت:شمر و عمرسعد جزء خوارج نبودند اینها دوستان امام حسین(ع) محسوب می شدند. شمر جزء مجروحین پای رکاب امیرالمومنین(ع) بوده است.

فرمانده سپاه سروستان در ادامه این مطلب گفت:عمرسعد در جوانی خطاب به امام حسین(ع) می گفت: "این مردم دیوانه اند! به من می گویند بر اساس برخی اخبار و روایات، تو قاتل حسین خواهی شد" امام حسین(ع) به عمرسعد می فرمود: "من کاری ندارم مردم چه می گویند ولی عمرسعد من هر موقع که از دنیا بروم، تو بعد از من زیاد زندگی نمی کنی" و حضرت این سخنان را در روز عاشورا به وی یاداور شد.

سرگرد اکبری با اشاره به روند مذاکرات هسته ای ومنتهی شدن آن به کودک ناقص الخلقه ای به نام برجام تصریح کرد:دولت یازدهم و حامیانشان و با اصرار فراوان و به بهانه تحریم‌ها و سایر دلایل اقتصادی توافق هسته‌ای با غرب در هر شرایطی را به صلاح کشور می‌دانستند. وبه خیال خام خود کلید حل مسائل و مشکلات کشور را در تعمل و لبخند به کدخدا می دانستند

جریان تحمیلگری بر ولایت به دنبال تدارک جام زهری دیگر است

سرگرد اکبری عدم توجه به نصایح رهبری معظم انقلاب و عجله کردن در رسیدن به توافق را گناهی نابخشودنی توصیف کرد و گفت:امروز بیش از دو سال از اجرایی شدن برجامی که قرار بودن مملکت را گلستان کند می گذرد و امروز کار به جایی کشیده که حتی وزیز خارجه هم از نقض روح وحتی متن برجام توسط آمریکایی ها به صراحت سخن می گوید

فرمانده سپاه سروستان کد خدا خواندن آمریکا توسط رئیس جمهور را در تضاد  با سیاست های ضد استکباری رهبری معظم انقلاب ارزیابی کرد وبیان داشت:رهبری معظم انقلاب بارها تاکید کردند که به مذاکرات خوشبین نیستند اما عده ای گستاخانه حتی آب خوردن مردم را هم در گرو مذاکرات می دانستند.

سرگرد اکبری دربخش پایانی سخنانش افزود:امروز از برجام جز کاغذ پاره ای باقی نمانده است و ما نمیدانیم دیگر آمریکایی ها باید چکار کنند تا مسئولین ما باور کنند که مذاکره با شیطان راهی جز رسوایی وشکست نخواهد داشت.فرمانده سپاه سروستان در ادامه با هشدار به کسانی که در صدد تدارک جام زهری دیگر هستند گفت:این آرزو را به گور خواهید برد و سربازان جان بر کف ولایت هر گز به شما چنین اجازه ای نخواهند داد

جریان تحمیلگری بر ولایت به دنبال تدارک جام زهری دیگر است


نام:
ایمیل:
* نظر: