آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
امام جمعه قائمیه:
حجت‌‍‌الاسلام انصاری گفت: برجام تجربه خوبی بود تا مسئولان ما بدانند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و از پشت به ما خنجر می‌زنند.
به گزارش تنویر، حجت‌‍‌الاسلام حسین‌انصاری امام‌جمعه قائمیه در خطبه ای امروز این شهر با اشاره به سوم مردادماه مصادف با میلاد حضرت معصومه(س)و روز دختر اظهارکرد: دختران امروز مادران فردایند مراقب تربیت جنس دختر باشیم و به او محبت کنید و عشق پدری را به آنها ابراز کرده و از واژه‌های زیبا و عاشقانه و با محبت استفاده کنید که نسبت به نامحرمان و گرگان خیابان بی‌توجه باشد.

وی با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب که هرگونه تحریم نقض برجام است گفت: تحریم های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نقض برجام است و نقض برجام یعنی فعالیت‌های برجام باید متوقف شود.

امام جمعه قائمیه تاکید کرد: رئیس جمهور تازه کار و کاسب آمریکا اصلاً اعتقادی به برجام ندارد و ما هم هیچ مسئولیتی بر تعهدات برجام نخواهیم داشت.

انصاری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تعهدات خود را انجام داده است افزود: طرف بد قول و بدعهد و بدحساب نه تنها به عهدش عمل نکرده بلکه تحریم های اولیه را حفظ کرده و به دنبال تحریم های جدید هستند.

خطیب جمعه قائمیه تصریح کرد: این تجربه خوبی بود تا مسئولان ما بدانند آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و از پشت به ما خنجر می‌زنند.

وی با اشاره به پنجم مرداد مصادف با اقامه اولین نماز جمعه در تهران به امامت مرحوم آیت الله طالقانی رحمة الله در سال ۵۸ و سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد در سال ۶۷ گفت: نماز جمعه یکی از بالاترین نعمت هایی که به واسطه انقلاب نصیب ما شد و امروز الحمدالله ۹۰۰ نمازجمعه در کشور برپاست.

انصاری با اشاره به یکم تا هفتم مرداد ماه که در تقویم وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بانوان هفته مهارت نامگذاری شده است گفت: با توجه به اینکه امسال از طرف رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده است همه مسوولان در جهت تحقق عملی این شعار تلاش کنند.

وی با تشکر از مدیر و اساتید مرکز آموزش فنی حرفه‌ای  قائمیه از جوانان عزیز را توصیه کرد: آموزش یک مهارت فنی مورد علاقه را در دستور زندگی خود قرار دهند.

خطیب جمعه قائمیه گفت: با توجه به فصل گرما و آغاز ساخت و ساز در مصلی که به همت خیراندیش دکتر متوسل‌زاده مبلغ قابل توجهی را جهت تکمیل مصلی اختصاص داده اند از هفته آینده نماز جمعه را مسجد امیرالمومنین علیه السلام برگزار خواهیم نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: