آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹
درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شیراز از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره)شیراز در خصوص قرارداد نفتی توتال به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نامه ای نوشته است
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری(ره)شیراز در خصوص قرارداد نفتی توتال به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نامه ای نوشته است که متن نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند، باید حوزه های علمیه، انقلابی بماند، زیرا اگر حوزه های علمیه انقلابی نماند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت.
امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

سلام علیکم؛ در فراز و نشیب این روزهای منطقه خلیج‌فارس و جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در حوزه انتشار تفکر پیش رونده اسلام انقلابی، در شرایطی که صدای خرد شدن استخوان های استکبار به سان فروپاشی شوروی سابق به گوش فلک می رسد، متاسفانه خطر تحریف از اصل اساسی شعار آسمانی «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» در میان برخی از نخبگان سیاسی داخلی مانند گیاه پیچک وحشی مرغوم شده است.

یک روز به بهانه افزایش ارتباطات و و صدور تمدن، سخن از گفت و گوی تمدن ها را مطرح می کنند و تمدن اصیل را با این مدل فجیع و زننده به سخره میگیرند و روز دیگر به همان آشنا اما با رنگ و بویی از جنس اقتصادی، مذاکره با شیطان بزرگ، آمریکای کودک کش را راه علاج و برون رفت از وضع موجود می دانند و به پشتوانه این ماجراجویی خود دستاورد سال ها تحقیق و پژوهش جهادی را در حوزه فناوری هسته ای با غرب قمار می کنند.

یک روز به بهانه شفاف سازی در حوزه دوری کودکان از فضای التهاب جنگ، کنوانسیونی ارائه می کنند که بسیج دانش آموزی را به حاشیه می راند و روز دیگر با پیوستن به کشور های به اصطلاح مبارز ضد تروریسم، سپاه قدس را تحریم می کنند.

امروز که تاب و تب سند دلداگی منادی خود فروختگی به یونسکو (۲۰۳۰) هنوز مورد بحث مجامع علمی کشور است، باز انگار خبری نو آورده اند. امضای قرارداد محرمانه با توتال فرانسه جهت بهره برداری و انتقال مثلا تکنولوژی از فرنگ به ایران اسلامی.

از بد عهدی این شرکت دلداده به صهیونیسم در دهه ۷۰ در اجرای تعهداتش به کشورمان که بگذریم، محرمانه بودن این سند برای مردم نجیب ایران و نا محرم شمردن آنان تاریخ معاصر را در حافظه تاریخی مردم عزیز ایران اسلامی تداعی می‌کند. تاریخ پر رمز و رازی که قرار داد هایی چون «توتون تنباکو»، «لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی»، «کاپیتولاسیون»،  «اصلاحات ارضی»،  «ترکمانچای» و...  را در حافظه دارد.

قراردادهایی که فصل مشترک همه آنها نفوذ اجانب و استکبار  جهت سلطه اقتصادی، فکری، فرهنگی، امنیتی به کشور بود. در تمام قرار داد های فوق الذکر نقش بر جسته علمای عظیم الشانی چون آیت الله بروجردی، آیت الله طباطبایی، آیت‌الله گلپایگانی، آیت الله مرعشی نجفی و...  در صف مدافعین حقوق حقه نظام اسلامی در کنار حضرت امام خمینی(ره) به چشم می خورد.

پس از ملی شدن صنعت نفت و کوتاه شدن دست انگلیس خبیث از مجامع نفتی میهن اسلامی، امروز پس از امضای قرار داد توتال به شیوه فوق امنیتی آشنا در دولت حقوقدان ها، دوباره حال و هوای آن روزها در مملکت تداعی شده است.

لذا با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر صف شکنی علما در مقابله با جبهه استکبار و با تکیه بر اصل قرآنی و قائده نفی سبیل، جنبش جوان انقلابی دانشجویی از شما علما گرانقدر خواستار است، با اقتدا به تفکر اصیل انقلابی در لبیک گویی به خروش استکبار ستیزی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ضمن هوشیاری،  با عمل انقلابی خود در مقابل رسم شدن این باب نا مبارک، چشم فتنه را در نطفه کور کرده و دست استعمار گران پلید را از نفوذ به ایران اسلامی قطع کنید.

باشد که رستگار شویم..
نام:
ایمیل:
* نظر: