کد خبر: ۱۰۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
علیرضا پاک فطرت
علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در پارک 580هکتاری کوهستانی منطقه دراک بیان نمود شهرداری شیراز از میزبانی شهید گمنام در پارک580هکتاری افتخار می کند.
وی  در این مراسم ابتدا با قرائت  دلنوشته‌ای در وصف شهید گمنام بیان داشت: ای شهید گمنام با آمدنت ما را را از خواب غفلت بیدار كردی و برای آمدنت روزشماری می‌كردیم.
وی افزوأ:امروز با شهید گمنام عهد می‌بندیم كه با اراده بیشتری برای مردم كار كنیم تا شفاعتی از او عاید ما شود.
پاك‌فطرت در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: مادران و پدران فراوانی را دیدم كه از ابتدای پارك تا به اینجا خود را پیاده رساندند آن هم در این گرمای طاقت‌فرسای تابستان تا نشان دهند كه همواره در صحنه دفاع از امام و انقلاب و اهداف شهدا هستند.
شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه توضیحاتی درباره بوستان ۵۸۰ هكتاری دراك پرداخت و گفت: این مكان با آمدن این شهید گمنام هویت پیدا كرد و تثبیت شد.
وی همچنین در ابتدا در ادامه دلنوشته خود برای شهید گمنام خواند که سئوال اینجاست كه ای شهید گمنام اگر امروز تو هم بودی، در الفبای سیاست‌زدگی غرق می‌شد و یا شبانه‌روز برای مردم خدمت می‌كردی و آیا بیشتر وقت خود را صرف حزب و جناح می‌‌كردی یا اینكه سعی می‌كردی گره از كار هموطنت برداری و به راستی اگر امروز بودی راه امامت را چگونه ادامه می‌دادی و مگر نه اینكه راه امامت همان راه انبیا و ولایت فقیه است.

نام:
ایمیل:
* نظر: