پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۳۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
فرمانده حوزه 6 مقاومت بسيج ابوذر
ستوان یکم پاسدار حسین میرزایی خبر داد: برنامه نمایشی مهنا در محله سنگ سیاه و مسجد مشیر که محل زندگی و فعالیت شهید دوران است مورخ دوم مردادماه 1396 بعد از نماز مغرب و عشا اجرا خواهد شد.
به گزارش تنویر؛ ستوان یکم پاسدار حسین میرزایی فرمانده حوزه 6 مقاومت بسيج ابوذر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و رشادت های شهید عباس دوران، گفت: یکی از بزرگان منطقه سنگ سیاه شهید عباس دوران می باشد.

وی ابراز داشت: روایت واقعه کربلا وقتی در قالب نمایش، تعزیه، فیلم و تئاتر قرار می گیرد از جاذبه بیشتری برخوردار می شود.

ستوان یکم پاسدار میرزایی با اشاره به تولید اثری نمایشی پیرامون زندگی و شخصیت شهید عباس دوران، عنوان کرد: این اثر نمایشی خوشبختانه در تصویر کردن زندگی و رشادت های آن شهید بزرگوار توانسته نسل جوان را آگاه سازد.

وی با بیان اینکه شهید دوران قهرمان ملی ایرانیان است، ادامه داد: کاری که او در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس انجام داد برای همیشه تاریخ ماندگار شد.




فرمانده حوزه 6 ابوذر افزود: تورق تاریخ دوران دفاع مقدس و عملیات های نظامی انجام گرفته در این دوران وقتی شاخص می شود که در قالب آثار هنری به نسل جوان ارایه گردد.

وی در پایان با تجلیل از شکیبایی و صبر خانواده شهید عباس دوران با تقدیر از مادر بزرگوار آن شهید، یادآور شد: آنچه شهید عباس دوران از خود به یادگار گذاشته همواره باید پاس داشته شود.

ستوان یکم پاسدار میرزایی از اجرای نمایش تئاتر «مهنا» به نویسندگی و کارگردانی بهرام میرزایی همزمان با سالروز شهادت این شهید فرا ملی اظهار داشت: برنامه نمایشی مهنا که به زندگی این سرلشکر شهید پرداخته است در محله سنگ سیاه و مسجد مشیر که محل زندگی و فعالیت این شهید است مورخ دوم مردادماه 1396 بعد از نماز مغرب و عشا اجرا خواهد شد.

انتهای پیام./



نام:
ایمیل:
* نظر: