کد خبر: ۱۰۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی : از محل صندوق توسعه ارزی وام‌هایی ارزان قیمت در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که قصد دارند از طریق ساخت هتل به توسعه گردشگری و هتلداری کمک کنند.

به گزارشبیکافارس از مشهد مقدس، علی ربیعی در جمع خبرنگاران در حاشیه بازگشایی هتل همای شماره یک مشهد اظهار داشت: توسعه گردشگری مبتنی بر زیرساخت‌هایی همچون هتل‌ها و روستاها و شهرهای کوچک از برنامه‌هایی است که در راستای اشتغال‌زایی در استان خراسان رضوی می‌تواند تعریف شود.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: علاوه بر این از محل صندوق توسعه ارزی وام‌هایی ارزان قیمت در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که قصد دارند از طریق ساخت هتل به توسعه گردشگری و هتلداری کمک کنند.

ربیعی ادامه داد: افزایش ضریب اشتغال‌ هتل‌ها تا ۸۰ درصد از جمله برنامه‌هایی است که در وزارت کار و تعاون با هدف توسعه اشتغال در حوزه گردشگری هتل دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده تا بازنشستگان و کارگران نیز از هتل‌ها استفاده کنند بیان کرد: این مهم با بهره‌گیری از تسهیلات ارزان قیمت محقق خواهد شد و در تلاش هستیم در یک برنامه جامع و هماهنگ ضریب اشغال هتل‌ها را افزایش دهیم.

ربیعی افزود: هتل همای شماره یک مشهد از جمله هتل‌های قدیمی شهر مشهد است که حدود ۱۳ سال غیرفعال بود و خوشحالیم که مجدد این ظرفیت در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: