آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سپیدان:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سپیدان گفت: به افرادی که به دنبال سکولاریزه کردن نظام هستند نباید پست و مقام داد.
احمدرضا شفیعی در خصوص بایدها و نبایدهای کابینه دوازدهم بیان داشت: همانند آفتاب روشن است که کسانی در پی سکولاریزه کردن حکومت بوده و درصدد هستند حکومت دینی را به سمتی سوق دهند که دین در یک طرف و حکومت در طرف دیگر قرار گیرد.
 
وی افزود: اگر کسانی که دغدغه دین ندارند در رأس نظام و درکابینه  جدید قرارگیرند، جاده سکولاریزه کردن حکومت را صاف می‌کنند.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سپیدان با اشاره به ادبیات افرادی که در بدنه دولت یازدهم بودند گفت: کسانی در بدنه دولت یازدهم هستند که اذعان می‌کنند با گفتن «مرگ بر آمریکا» چه چیزی به دست می‌آورید؟ چرا باید به مقاومت سوریه و عراق کمک کنیم؟ ما با سوریه، عراق و فلسطین و حزب‌الله چه‌کار داریم؟ و چرا برای سوریه پول خرج کنیم؟ این منطق و ادبیات افرادی است که دین را در حاشیه زندگی قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از ائمه‌اطهار(ع) دور از سیاست نبودند که در زیارت جامعه‌ کبیره به این موضوع اشاره شده در ادامه تصریح کرد: دولت دوازدهم نباید مانند دولت یازدهم پیرترین دولت بعد ازانقلاب باشد و دردولت جدید باید افرادی وارد کابینه شوند که مبارزه بافساد را در اولویت قرار بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: