آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۴
توسط گروه جهادی بسیج دانشجویی کازرون صورت گرفت؛
گروه جهادی تخصصی شهید نعمت اله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون با حضور در روستاهای محروم عرب و نرگس زار منطقه فامور بالاده و پیرمهلت کنارتخته این شهرستان به معاینه، درمان، جراحی و تجویز دارو به صورت رایگان جهت دام های سبک و سنگین در این روستا پرداختند.
گروه جهادی تخصصی شهید نعمت اله ابوالحسنی بسیج دانشجویی دانشکده دامپزشکی کازرون متشکل از دانشجویان رشته دامپزشکی از دانشگاه آزاد کازرون با حضور در روستاهای محروم عرب و نرگس زار منطقه فامور بالاده و پیرمهلت کنارتخته این شهرستان به معاینه، درمان، جراحی و تجویز دارو به صورت رایگان جهت دام های سبک و سنگین در این روستا پرداختند.
 
مسئول این گروه جهادی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در مدت حضور دانشجویان دامپزشکی جهادگر در این روستاها 10 لیتر سمپاشی از بالغ بر 60 مکان دامی صورت گرفت، اظهار داشت: جهادگران دامپزشک در مدت حضور خود در روستا بیش از صد مورد از دام های سنگین و 20 گله گوسفند را مورد ویزیت قرار دادند.

امیر سیاحی افزود: در این مدت 62 مکان دامی مورد ضدعفونی قرار گرفتند و طیور این روستاها تحت واکسیناسیون معادل 2 هزار دوز واکسن آنفولانزا و نیوکاسل قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: