سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۲۷:۱۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
مسئول کمیته خادم الشهداء جهرم در گفتگو با تنویر خبر داد:
دوره مقدماتی آموزشی خادمین شهداء جهرم با حضور 75 نفر از بسیجیان این عرصه در مرکز آموزش شهیدان رحمانیان برگزار شد.

به گزارش تنویر جهرم، دوره آموزشی مقدماتی خادمین شهداء با حضور ۷۵ نفر از منتخب خادمین بسیجی برادران در شهرستان ۱۲۰۰شهید جهرم به مدت یک روز، در دو دوره، در مرکز آموزش شهیدان رحمانیان آن شهر برگزار گردید.

مصطفی شاعلی مسئول گروهان خادم الشهدا شهرستان جهرم در حاشیه این برنامه گفت : این دوره از جمله اقدامات قبل از اعزام عظیم راهیان نور بخصوص دانش آموزی، به جهت کیفیت بخشیدن به کاروان های اعزامی از شهرستان جهرم و بخشهای تابعه می باشد که باعنایت خداوند متعال و با مدد از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شهدای گرانقدر در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در دو دوره جداگانه برگزار گردید.

مصطفی شاه علی اذعان نمود : این دوره با هدف هرچه بهتر برگزار شدن اعزام های راهیان نور، تحقق اهداف والای مقام عظمای ولایت و انجام زیارت با معرفت در سرزمین های عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، با کیفیت بسیار خوبی برگزار گردید.

وی گفت : متربیان این دوره بسیجیان خادم شهداء و فعالان فرهنگی در عرصه راهیان نور بودند که  به ایشان آموزش های مقدماتی  توسط اساتید برجسته شهرستان داده شد.

شاه علی افزود: این دوره شامل چهار عنوان درسی "شناخت جوان و نوجوان ، آشنایی مناطق شاخص عملیاتی دفاع مقدس ،یادمان شناسی،اصول عقاید و فلسفه خادمی" و همچنین برنامه های جانبی "مباحث پرسش و پاسخ ، پخش کلیپ شهدا و اجرای مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بود.

وی در پایان اظهار داشت:  ان شاءلله آن دسته از عزیزانی که موفق به گذراندن این دوره شدند به دوره تکمیلی همراه با مباحث تخصصی در مرکز استان اعزام می شوند که آن دوره تکمیلی با حضور خادمین شهدای شهرستانهای استان فارس در مرداد ماه، در شیراز برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: