آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا:
مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا گفت: ولایت مداری مهم ترین ملاک اعضای کابینه دولت دوازدهم باشد.
مهدی زارعی مسول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا بیان داشت: مهم‌ترین اصل در کابینه اعتماد به قدرت و استعداد داخلی است و باید تا آنجا که امکان دارد از نیروهای بومی استفاده کرد تا به اقتصادی مقاوم نزدیک شویم.

وی جوان‌گرایی را یکی از معیارهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم دانست و افزود: یک کابینه باید جوان و باحوصله باشد تا بتواند از پس مشکلات برآید. چیزی که متأسفانه ما در دولت یازدهم شاهد بودیم پیر بودن کابینه بود و قطعاً یک شخص مسن هرچند باتجربه باشد حوصله حل مشکلات را به‌خوبی دارا نیست.

زارعی اشتهار افراد به خوش‌خلقی را یکی از معیارهای انتخاب اعضای کابینه دانست: اخلاق از شروط مهم یک عضو کابینه است و اعضای کابینه باید از اشخاص بااخلاق استفاده شود و در کشور نباید شاهد بی‌احترامی به خبرنگاران بود مثل کاری که آقای آخوندی کرد.

وی با بیان اینکه هر کس باید درجایی قرار گیرد که در آن کار مهارت دارد مثلاً در دولت یازدهم قطعاً جای آقای علوی در وزارت اطلاعات نبود ولی از این موارد بسیار است و در ادامه  افزود: ما انتظار داریم که در این کابینه به اقتصاد مقاومتی توجه شود و دیگر نباید شاهد حرف‌هایی از این قبیل که در هیچ صنعتی جز آبگوشت بزباش توانایی نداریم باشیم باید قدرت داخل را باور کرد درواقع اشخاصی باید انتخاب شوند که به قدرت داخلی اعتماد داشته باشند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی فسا  بیان داشت: اشخاص انتخابی نباید خوی اشرافی گری داشته باشند و شخصی با ۱۰۰۰ میلیارد دارایی قطعاً دهک‌های ضعیف جامعه را درک نمی‌کند شفافیت برای مردم باید از اولویت‌های انتخاب کابینه باشد و انتظار ما این است که اعضای کابینه دولت دوازدهم با شفافیت کار کنند و اگر اعضای انتخاب‌شده کابینه دولت دوازدهم قصد مذاکره با کشورهای خارجی رادارند باید بیدار باشند مثلاً در مذاکره با آمریکا باید بدانند که دارند با گرگ مذاکره می‌کنند.

وی اطاعت از اوامر مقام معظم رهبری را مهم‌ترین معیار انتخاب اعضای کابینه دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم به اهداف بزرگ انقلاب دست پیدا کنیم باید اشخاصی انقلابی که پیرو امر رهبر هستند انتخاب شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: