آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
فعال بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید:
عضو فعال بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید گفت: از مجلس شورای اسلامی که نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد انتظار می‌رود در مورد افراد تحقیق و تفحص‌ کامل انجام دهد تا با شناختی کامل از کارنامه فرد در تمام ابعاد بتوان اجرای قانون اساسی را به لایق‌ترین فرد در هر وزارت خانه محول کرد.
مصطفی رضایی ارسنجانی در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: طبق اصل ۱۳۳ قانون اساسی وزرا توسط رئیس‌جمهور تعيين‏ و براي‏ گرفتن‏ رأی‏ اعتماد به‏ مجلس‏ معرفي‏ می‌شوند.
 
وی در خصوص جناح‌های سیاسی اعضای کابینه با بیان اینکه رئیس‌جمهور کشور نباید صرفاً به گرایش‌های سیاسی، جناحی و حزبی افراد توجه کند بلکه باید افرادی شجاع، متخصص و مدیر، دلسوز به‌نظام و انقلاب را فارغ از هرگونه نگاه حزبی معرفی کند و در ادامه افزود: رئیس‌جمهور در معرفی اعضای کابینه سعی کند جوانان را در اولویت قرار دهد و افراد باتجربه و مسن را در اتاق فکر و مشاوره امور به کار بگیرند.

رضایی ارسنجانی با بیان اینکه باکمی دقت در عملکرد وزرای دولت یازدهم متوجه نقاط قوت و ضعف برخی از آنان خواهیم شد که انتظار می‌رود در آینده شاهد تکرار برخی از مشکلات نباشیم و در ادامه گفت: در تمام امور به‌خصوص امور فرهنگی و اقتصادی اصل بر شایسته‌سالاری افراد باشد.

عضو فعال بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان واحد اقلید بیان داشت: افرادی برای کابینه دولت معرفی شوند که با توان بالاتری به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پرداخته و باعث برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم شود تا موجبات رضایتمندی عموم فراهم شود.

وی خواستار دقت نظر مجلس در ایفای نقش نظارتی خود شد و افزود: از مجلس شورای اسلامی که نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای دارد انتظار می‌رود در مورد افراد تحقیق و تفحص‌ کامل انجام دهد تا با شناختی کامل از کارنامه فرد در تمام ابعاد بتوان اجرای قانون اساسی را به لایق‌ترین فرد در هر وزارت خانه محول کرد.

این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری کشور به سامان نمی‌رسد جز باکار جهادی و انقلابی و امید است تمام اعضای کابینه و مسئولین با چنین روحیه‌ای به مردم خدمت کنند تا مشکلات کشور حل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: