کد خبر: ۱۰۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه بقیه الله(عج):
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از گروه های جهادی اعزام شده به منطقه محروم دودمان و فعالیت های آن ها بازدید کرد.
باتوجه به این که سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دارای بیشترین گروه های جهادی در سطح نواحی می باشد و اردوی جهادی ویژه این ناحیه در منطقه دودمان که به شهرستان شیراز چسبیده و نیاز به همت همگانی دارد، برنامه ریزی شده است تا جهادگران بسیجی طرح های نیمه کاره نوروز در روستای دودمان را تکمیل نمایند، سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) از فعالیت های گروه های جهادی شهید جعفرپویش حوزه 12 صاحب الامر(عج) و دانش آموزی امام هادی(ع) بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید سرهنگ دوستدار در مراسم آغازین روز جهادی در حلقه دانش آموزی گروه جهادی امام هادی(ع) با اشاره به این که دانش آموزان آینده داران کشور خواهند بود گفت: باتوجه به مشکلات بسیار زیاد در جامعه به خصوص در مناطق محروم، دانش آموزان باید با تلاش و اهمیت دادن به درس و مدرسه آینده خود را طوری رقم بزنند که بتوانند نقش های مهم کشور را برعهده گرفته و خدمت به مردم محروم را در دستور کار خود قرار دهند.
در پایان این بازدید فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) با حضور مسؤلان گروه های جهادی از چند خانواده محروم در این روستا بازدید کرده و هدایایی را به آن ها اهدا کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: