پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۰:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
به مناسبت شروع دهه کرامت
مسعود گواهیان در حاشیه این اعزام گفت: بسیجیان مسجد امام حسین(ع) ضمن زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) ویژه برنامه هایی نیز در حرم مطهر اجرا خواهند نمود.
به گزارش تنویر جهرم، سه شنبه سوم مردادماه همزمان با روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) 300 نفر از بسیجیان عضو حلقات صالحین پایگاه امام حسین(ع) جهرم به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه امام حسین(ع) در حاشیه این اعزام اظهار داشت: الحمدلله برای سالیان متمادی است که به برکت اهل بیت علیهم السلام زیارت و پابوسی امام هشتم حضرت رضا(ع) نصیب و بهره ی بسیجیان مخلص و زحمتکش پایگاه می شود.

وی با اشاره به اولین اردوی مشهد مقدس پایگاه در سال 1372 خاطر نشان کرد: حدود 24 سال از اولین اردوی بسیجیان پایگاه امام حسین(ع) به مشهد مقدس می گذرد که در آن زمان ما فقط یک اتوبوس 40 نفره به اردو اعزام کردیم.

گواهیان افزود: بحمدلله امروز بعد از 24 سال سیصد نیرو را به این سفر معنوی اعزام نموده ایم البته ظرفیت بیش از این هم داشتیم که به جهت مسائل مختلف تعداد نیروهای اعزام شونده همین اندازه شد.

فرمانده پایگاه امام حسین(ع) تصریح نمود: انشاالله برنامه های متنوعی نیز در مشهد مقدس تدارک دیده شده از جمله زیارت و قرائت صلوات خاصه ی حضرت رضا(ع) به صورت دسته جمعی در صحن مطهر رضوی و اجرای گروه سرود با هماهنگی با تولیت آستان قدس رضوی در یکی از این شبهای مبارک در صحن های آستان قدس رضوی.

وی از دیگر برنامه های این اردوی هفت روزه را بازدید از اماکن تاریخی، اسلامی و همچنین مجموعه های تفریحی مشهد عنوان نمود.

گواهیان در پایان اظهار داشت: بسیجیان پایگاه به مدت هفت روز و با قطار به مشهد مقدس اعزام می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: