گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۱۰۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور :
در آستانه فرا رسیدن 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب، امام جمعه و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه فراشبند، شب گذشته با خانواده شهید اکبر زارعی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش تنویر فراشبند ؛به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه فراشبند، حجت الاسلام"هادی ابراهیمی" امام جمعه  فراشبند در این دیدار گفت:  به مناسبت گرامیداشت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب برخود لازم دانستیم تا مصداق فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، به دست بوسی شما خانواده محترم شهید بیاییم و یاد و خاطره شهید عزیزتان را گرامی بداریم و ثابت کنیم که شهدا را فراموش نکرده ایم .

وی با اشاره به اینکه  در برابر شهدا و خانواده های آنها چیزی به غیر از شرمندگی، برای گفتن نداریم، گفت: امروز خدمت شما آمده ایم که بگوییم شهدا و خانواده های آنان تاج سر همه ما هستند و ما هرچه داریم از برکت مجاهدات شهدا است و بر سر سفره آنها نشسته ایم.

حجت الاسلام ابراهیمی دیر به خدمت خانواده های شهدا رسیدن را به دلیل تعدد شهدای شهرستان و گرفتاریهای زیاد روزمره دانست و از خداوند متعال خواست تا همه ما را در جوار شهدای گرانقدر میهمان کند.

وی تصریح کرد: حضور خانواده های شهدا در تمامی عرصه ها و صحنه ها برای همه مردم به ویژه مسوولان الگو و اسوه است.

امام جمعه فراشبند اظهار کرد: امروز تمامی مردم و مسوولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی کنند.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست، مسوولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم .

"ابراهیم اسکندری" مسوول ستاد نماز جمعه فراشبند نیز در این دیدار خطاب به خانواده شهید گفت: خانواده های شهدا، جوانان برومند و پاکی را پرورش دادند و برای همیشه مدال افتخاری بر گردن خود آویختند.

وی افزود: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد.

در این دیدار پدر شهید نیز به بیان خاطراتی از شهید و علاقه وافر وی به جبهه و جنگ و شهادت پرداخت.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبودی از خانواده شهید " اکبر زارعی" تقدیر شد.

پایان خبر

نام:
ایمیل:
* نظر: