آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید:
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید گفت: اعضای کابینه دولت دوازدهم خود را خادم مردم دانسته و از مخفی کاری بپرهیزند.
عیسی سازگار راد در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه دولت دوازدهم در ابتدا باید بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری حزبی و جناحی از ظرفیت‌ها و استعدادهای همه‌ی گروه‌ها و احزاب استفاده کند تا شاهد پیشرفت در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه انتخاب‌ها باید بر اساس ملاک‌ها و معیارها ازجمله تخصص و تعهد صورت گرفته و سعی در شایسته‌سالاری داشته باشد در ادامه خواستار جوان‌گرایی دولت دوازدهم شد و گفت: من به‌عنوان یک جوان ایرانی انتظار دارم کابینه دولت از استعدادهای جوان بیشتر استفاده کند تا شاهد شکوفایی جوانان در عرصه‌های مختلف باشیم.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان واحد اقلید با اشاره به اینکه شخصی که به‌عنوان وزیر انتخاب می‌شود باید از قشری انتخاب شود که دغدغه داشته و یک زندگی همانند اکثریت مردم داشته باشد در ادامه افزود: انتظارم این است افرادی در کابینه دوازدهم دورهم جمع شوند که هم متخصص و هم متدین باشند. کابینه نباید خالی از افراد بانشاط و پرتلاش باشد.

وی در خصوص انقلابی گری اعضای کابینه ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: من امیدوارم افرادی وارد این عرصه شوند که از روحیه انقلابی گری برخوردار بوده و تمام تلاش خود را برای پیشرفت ایران به‌کارگیرند و انتظارم از کابینه دوازدهم این است که ایمان داشته باشند که خادمان مردم هستند و آن‌ها را زیردستان خود تصور نکنند افرادی که به‌عنوان وزیر انتخاب می‌شوند باید مردم را در سرنوشت کشور سهیم بدانند و از مخفی‌کاری پرهیز کنند.

وی زیرکی و شجاعت را معیار انتخاب اعضای کابینه دانست و بیان داشت: افرادی باید انتخاب شوند که نترس بوده و عزت کشور را به چیزی نفروشند، افرادی که به پیچ‌وخم‌های سیاست آگاه باشند و با بازی دشمن بازی نخورند.
نام:
ایمیل:
* نظر: