کد خبر: ۱۰۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
رئیس بسیج سازندگی استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم:
رئیس بسیج سازندگی استان فارس از اجرای طرح جوادالائمه در ۳۲ منطقه استان فارس خبر داد و گفت: طرح جوادالائمه طرحی است که به رفع آسیب‌های اجتماعی در برخی از مناطق استان می‌پردازد.

عبدالحمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، از اجرای طرح جوادالائمه در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: 32 منطقه آلوده استان فارس به آسیب‌های اجتماعی شناسایی شده که این طرح در این مناطق اجرا می‌شود. 

وی گفت: این طرح با انجام فعالیت‌های فرهنگی سعی دارد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را به ویژه در نقاطی که در زمینه فرهنگی محرومیت دارند، برطرف کند. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس از شناسایی 50 نقطه محروم استان خبر داد و افزود: این نقاط با کمک گروه‌های جهادی شناسایی شده و بخشی از محرومیت‌های آن با کمک اردوها و گروه‌های جهادی برطرف می‌شود. 

اسماعیلی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی انجام برنامه‌های ویژه در حاشیه شهر است، بیان کرد: در همین راستا 15 منطقه حاشیه شیراز شناسایی شده که برخی از این نقاط مانند محله سنگ سیاه در حاشیه نیست بلکه در مرکز شهر دچار آسیب شده است. 

وی با بیان اینکه انجام برنامه برای مناطق حاشیه‌ای از ماه رمضان آغاز شده عنوان کرد: توزیع سبدهای حمایتی، تکمیل مساجد و انجام امور مرتبط با زندگی افراد در این مناطق از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود. 

رئیس بسیج سازندگی استان فارس از همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها نظیر علوم پزشکی، آبفا و غیره برای برطرف کردن مشکلات مردم این مناطق خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: