آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
فرمانده سپاه کازرون:
سرهنگ دوم پاسدار افشاریان گفت: اولین دوره طرح فرهنگی تربیتی«رویش های انقلابی» با حضور نسل های چهارم در حوزه های علمیه شهرستان کازرون برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه کازرون، سرهنگ دوم پاسدار شهرام افشاریان با بیان اینکه این دوره با هدف کادرسازی و تربیت نیروهای مومن انقلابی کارآمد برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می شود، گفت: اولین دوره طرح فرهنگی تربیتی «رویش های انقلابی» با حضور نوجوانان و جوانان بسیجی که افسران جنگ نرم هستند در حوزه های علمیه شهرستان کازرون برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مدت برگزاری این دوره سی روز است، گفت: اساتید این دوره از روحانیون برجسته شهرستان کازرون هستند و موضوعات تدریس در حوزه های اعتقادی، بصیرتی، فرهنگی و تاریخی با هدف تقویت روحیه انقلابی گری خواهد بود.

فرمانده  سپاه کازرون با اشاره به اینکه این شهرستان از یک عقبه ی پرافتخار از حیث نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی برخوردار است، گفت: جریان تربیت نیروهای متعهد و انقلابی باید همواره مورد توجه  مسئولان شهرستان باشد تا نسل آینده همچون نسل های گذشته نسل هایی تاثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: