آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
فرمانده سپاه فجر:
سردار غیاثی گفت: فرهنگ شهادت رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در مقابل گروه های تروریستی است.
به گزارش تنویر، سردار سید هاشم غیاثی به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر استان فارس با جواد صابر جانباز مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) دیدار و و ضعیت سلامت وی را جویا شدند.

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه مدافعان حرم اهل استان فارس کارنامه درخشانی در مقابله با جبهه کفر و گروه های تروریستی در سوریه دارند، گفت: اخلاص، ایثار و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت شکست ها و ضربه های سنگینی را به گروه های تروریستی در عراق و سوریه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه از تروریست های تکفیری امری واضح و غیرقابل انکار است، گفت: آمریکا در پشت پرده پرورش و توسعه گروه های تروریستی در جهان است و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی از اهداف اصلی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه غرب آسیاست.

فرمانده سپاه فجر با انتقاد از سکوت مجامع و سازمان های بین المللی نسبت به جنایات داعش و گروه های تروریستی در سوریه و عراق، گفت: آمریکا و هم پیمانانش نه تنها با فروش تجهیزات نظامی به عربستان از حمله نظامی به کشور یمن حمایت تسلیحاتی می کنند بلکه چشمان خود را بر روی جنایات آل سعود نسبت به مردم مظلوم یمن نیز بسته اند این ها خود گُواه پوچ بودن ادعاهای حقوق بشری دولت های غربی و سازمان های بین المللی است.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه نه تنها نسل نوجوان و جوان را از آسیب های اجتماعی مصون می کند بلکه اقتدار و امنیت پایدار کشور را تضمین می کند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ مقاومت و شهادت که برگرفته از حماسه کربلا و امتداد آن در دفاع مقدس است رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در مقابل گروه های تروریستی است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر اهمیت تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم، گفت: پیگیری امور فرزندان و حل مشکلات خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم و رفع مشکلات آن ها از وظایف مهم مسئولان سازمان ها و دستگاه های اجرایی کشور است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ تجلیل از خانواده های شهدا و تقدیر از جانبازان و رزمندگان اسلام موضوعی است که که باید مورد توجه مسئولان فرهنگی کشور قرار بگیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: