آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید گفت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید در قالب چهار گروه از یکم تا 10 مرداد ماه در روستای محروم علی آباد برگزار خواهد شد.
علیرضا محمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید در خصوص اردوی جهادی این دانشگاه بیان داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید در قالب چهار گروه از یکم  تا 10 مرداد ماه در روستای محروم علی آباد این شهرستان  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه درطی این 10 روز دانشجویان در عرصه های سازندگی و خدمت  رسانی، آموزشی، فرهنگی، خدمات بهداشتی و آگاه بخشی فعالیت خواهند کرد در ادامه افزود: عمده فعالیت های گروه های جهادی تعمیر، مرمت و بهسازی مسجد و حسینیه روستای علی آباد، برگزاری کلاسهای آموزشی جهت دانش آموزان، برنامه های فرهنگی، آموزش بهداشت خانه و خانواده، اعزام اکیپ پزشکی و.. می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید با تاکید بر تحقق شعار سال گفت: سال ۹۶ به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مزین شده است که محوریت امورات بسیج در سال جاری اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به اهمیت بسیج سازندگی و برگزاری اردوهای جهادی بیان داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اقلید امسال به نام شهید والامقام علی اکبر افضل مزین شده و با شعار میسازیم تا ساخته شویم، گروه ها فعالیت خود را آغاز کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر: