آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
فرمانده سپاه، رئیس دانشگاه آزاد و معاون فرماندار کازرون به همراه هیأت همراه به طور جداگانه از اردوهای جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان که در روستاهای نرگس زار و عرب منطقه فامور بخش بالاده برگزار می شود، بازدید کردند.
 
فرمانده سپاه کازرون در این بازدید با حضور در میان دانشجویان جهادگر در سخنانی اردوهای جهادی بسیج دانشجویی را از جمله کیفی ترین و اثربخش ترین برنامه های سازمان بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: هر چه می توانیم باید برای تقویت این برنامه مفید تلاش کنیم.
 
سرهنگ پاسدار شهرام افشاریان حضور دانشجویان در مناطق محروم و برای محرومیت زدایی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: دانشجویان امروز، مدیران و مسئولان فردای نظام محسوب می شوند و چه زیبا و ارزشمند است که این جوانان از فرصت تعطیلات خود زده اند و به این مناطق محروم حضور می یابند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز با حضور در جمع جهادگران، از حضور دانشجویان  در اردوی جهادی تقدیر و تشکر کرد.
 
جمال الدین الوانی گفت: حضور دانشجویان در مناطق محروم برای محرومیت زدایی بسیار مفید و لازم است این اقدام استمرار داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه این گونه اقدامات جهادی توشه ای برای آخرت دانشجویان محسوب می شود، اظهار داشت: تنها با اقدامات جهادی می توان مشکلات جامعه را حل کرد.
 
حجت الاسلام دکتر علی اکبر عارف وی را در این بازدید همراهی می کرد.
 
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کازرون نیز با حضور در جمع دانشجویان بسیجی جهادگر در روستای نرگس زار، در سخنانی با تقدیر و تشکر از زحمات این جهادگران، بیان داشت: اگر افراد از سنین پایین از نظر فکری و معنوی بیمه شوند، از بسیاری از آسیب های اجتماعی در امان می مانند.
 
امیرحسین مرادی‌زادگان انجام کار فرهنگی برای کودکان را ضروتی اجتناب ناپذیر دانست و تصریح کرد: ریشه بسیاری از مشکلات جامعه را باید در فقر فرهنگی افراد دانست؛ لذا این گونه کلاس های فرهنگی که در اردوهای جهادی برای اهالی روستا برگزار می شود، بسیار ارزشمند و مفید می باشد.
 
photo_2017-07-27_10-37-35.jpg

photo_2017-07-27_10-37-30.jpg

photo_2017-07-27_10-37-27.jpg
photo_2017-07-27_10-37-24.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: