آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیضا به نقض برجام؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیضا در خصوص نقض روح و جسم برجام از سوی آمریکا تحریمهای جدیدش علیه ایران بیانیه ای صادر کرد.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیضا در خصوص نقض روح و جسم برجام از سوی آمریکا تحریمهای جدیدش علیه ایران بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

دشمنی که مستأصل شده  و می‌بیند دیگر سلاح نظامی و آشوب‌ها و بحران‌های داخلی از اول انقلاب تاکنون جواب نداده‌ سلاحی به اسم «تحریم‌» را مطرح می‌کند.

وقتی دشمن تهدید به تحریم می‌کند، یعنی آرایش جنگی‌اش را حفظ کرده است و از سر استیصال فکر می‌کند این آخرین سلاح‌اش هست و باید از این استفاده کند تا به اهداف‌اش برسد.

واضح است تا جایی که شما مقابل دشمن کوتاه بیایید او همچنان پیشتازی میکند. امروز هم اگر تحریم های جدید و بدعهدی های پیاپی مقامات امریکایی را ببینید متوجه می شوید که علیرغم برجام آنها امید بسته اند بازهم با تحریم از ایران امتیاز بگیرند.

رفتار وقیحانه آمریکا نشان میدهد که سلاح تحریم با اقدام و عمل بی‌اثر می‌شود نه با «لبخند».

لبخند به گرگ جواب نمی‌دهد، لبخند به کسانی که ماهیت استکباری دارند سلاح مؤثری برای کنترل اسلحه آنها نیست! مگر اولین تحریم‌ها را در زمینه دفاعی اعمال نکردند؟ اما  بیشترین موفقیت‌های ما در آن عرصه بود. وقتی راهبرد «تحریم سلاح» علیه ملت ما جواب نداد، راهبرد «سلاح تحریم» هم علیه ملت ما جواب نخواهد داد،  به شرطی که دچار تردید و ترس از  تهدیدهای‌ دشمن نشویم.
نام:
ایمیل:
* نظر: