آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم:
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم گفت: اعضای کابینه دولت دوازدهم نگاه شان به داخل کشور باشد.
مهدی قانعی در خصوص بایدها و نبایدهای انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: در نگاه کلان و برای مشخص کردن مسیر کلی حرکت دولت دوازدهم در چارچوب بایدها و نبایدها، مسلماً چیزی که باید وجود داشته باشد این است که وزرای جدیدی که برای کابینه معرفی می‌شوند باید نگاهشان به داخل کشور باشد بدین معنا که از نیروهای جوان تازه‌نفس خودمان استفاده کنند و به صنعت و امکانات خودمان بها بدهند و طبق سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغ‌شده از جانب حضرت آقا عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه اعضای کابینه باید تمام تلاش خود را به کاربندند تا در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و پیشرفت هر چه بیشتر کشور قدم بردارند در ادامه افزود:  وزرا باید در تمامی مراحل و زمان‌های انجام‌وظیفه از هر نوع لابی‌گری و دور زدن قانون و مسائل حاشیه‌ساز که به ضرر نظام و انقلاب تمام می‌شود کاملاً دوری کنند و ازنظر مالی هم در شفافیت کامل به سر ببرند.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم گفت: باید تمام تلاش خود را برای استقلال هر چه بیشتر کشور درزمینهٔ های مختلف اقتصادی و غذایی و صنعتی و ...بکنند تا این هدف مهم محقق شود.

وی خواستار رونق بخشیدن به کارهای پژوهشی شد و گفت: بنده به‌عنوان یک عضو کوچک از جامعه‌ی دانشجویی خواستار هر چه بیشتر کمک به دانشجویان برای رونق فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف هستم.

قانعی تصریح کرد: همچنین از وزیران و کابینه‌ی محترم دولت دوازدهم خواستارم که دغدغه‌های فرهنگی و انقلابی خود را تقویت کرده و برای پیش برد اهداف انقلاب در محیط دانشگاه به تشکل‌های انقلابی چون بسیج بیشتر و بهتر کمک کنند و دانشگاه و دانشجو را از مسائل حاشیه‌ای و هدر دهنده‌ی وقت دور نگاه‌دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: